• mammamartini

VARNING för Milly bridal.

De på milly har ju problem.

Beställde klänning i februari, fick ingen orderbekräftelse eller något men pengarna drogs direkt. På hemsidan unden "min order" stod det endast payment accepted som status. Så jag mailade dem och mailade och mailade på alla adresser som fanns. Den här "live chat" som de har har aldrig funkat.

Endast vid de tillfällen jag hotat med att anmäla dem så svarar dem på mail. för ca 20 dagar sen fick jag svar om att klänningen tar längre tid för att den var komplicerad och jag svarade ok men NÄR kommer den? Inget svar trots 3 mail från mig. Igår kväll mailade jag igen och hotade med att anmäla varpå de svarar idag att klänningen kommit bort under "shipping" . De undrade om jag ville ha pengar tillbaka eller om de skulle sy en ny klänning som jag kunde få om 15 dagar. Driver dessa idioter med mig? skulle jag lita på att de skulle hinna nu när de tagit dem 2 månader för att svara på mail?

Aldrig aldrig aldrig Milly!

Nu står jag här 2 månader innan bröllop utan klänning tillbaka på ruta ett.... suck!
  • Svar på tråden VARNING för Milly bridal.
  • FrökenCitron

Tycker du ska ta kontakt med en konsumentvägledare på din kommun. Det är absolut inte okej det du är med om. Så trist!!

Brud anno 2013
Svar på tråden VARNING för Milly bridal.