• Pyttis

    axelbandslös bustier?

    då har jag kommit till den delen på den låååånga listan där det står underkläder. och jag har bestämt mig för att jag vill ha en lite "kortare" bustier eller vad jag ska kalla det. men du är problemet att jag inte hittar någon, tänker mig nåt liknande denna fast UTAN axelband nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/underkl%C3%A4der/bh-toppar/wonderland-116/kate-bustier-116501-115/
    någon som vet var jag kan hitta det och som inte kostar tusenlappar?
    slät eller spets spelar ingen roll.
    väldigt tacksam för svar om det är någon av er som har tipps {#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden axelbandslös bustier?
  • Chicita

    En grej att tänka på är att inte alla underkläder funkar under alla klänningar.
    Jag skulle nog hellre lagt lite mer på en bh från en dyrare butik - dit du kan ta med brudklänningen och testa det tillsammans. Annars finns risken att du måste köpa flera olika och sända tillbaka/ byta och krångla. Och det blir kanske varken billigare eller bättre i slutänden. 

  • Pyttis
    Chicita skrev 2013-05-01 19:54:58 följande:
    En grej att tänka på är att inte alla underkläder funkar under alla klänningar.
    Jag skulle nog hellre lagt lite mer på en bh från en dyrare butik - dit du kan ta med brudklänningen och testa det tillsammans. Annars finns risken att du måste köpa flera olika och sända tillbaka/ byta och krångla. Och det blir kanske varken billigare eller bättre i slutänden. 
    jo det går ju är kart, vet dock att den "typen" passar till klänningen då jag testat med sånna jag redan. problemet ligger i att hitta en vit. sen bor jag mitt ute i "ingenstan" och har 8 mil enkel resa till närmsta stad, så ska man åka till butik så blir det tyvärr lite dyrt, då enbart bensinpengarna tömmer plånboken :( så skulle gärna vilja hitta på nätet
    men förstår helt hur du tänker :)
  • TheD

    Det är fler sidor som jag "brukar" ;) beställa ifrån men kommer inte på vilka det är.

Svar på tråden axelbandslös bustier?