• villemo84

Liker ikke kjolen min lenger :(

Jo mer jeg ser på bildet av kjolen min, jo mindre liker jeg den! Fler som har skiftet mening etter kjolen er kjøpt?

Jeg har denne: www.ebay.com/itm/New-Style-A-line-black-and-white-Formal-Prom-dress-Wedding-gown-Pageant-gowns-/330890114436&hash=item4d0a967584

Men nå synes jeg disse er finere: www.alibaba.com/product-gs/725311782/2013_New_Arrival_Ball_Gown_Black.html

www.ebay.com/itm/2013-New-White-Black-Wedding-dress-Bridal-gown-Quinceanera-Pageant-dress-Custom-/310627399852&hash=item4852d5f8ac
    i svart og hvit så klart!

• Svar på tråden Liker ikke kjolen min lenger :(
  • Plättis

Egentligen är ju alla de modeller du visar ganska lika. En åtsittande, ganska enkel (vad jag kunde se på de små bilderna) och en underdel som det händer ganska mycket i. 

Vad är det du inte tycker om med din klänning? Är det hela eller någon detalj som irriterar dig?

Jag har inte köpt någon klänning än eftersom jag gifter mig i augusti nästa år, men utifrån det jag provat så vet jag bara vad jag inte vill ha, inte vad jag faktiskt letar efter. Den klänning du har ser superfin ut, och oavsett om du gifter dig i den eller om du väljer att köpa en ny så blir ju resultatet detsamma. Du blir gift  

• ejonsar

jag tycker den du har är den absolut finaste av dessa tre!! säger som Plättis, vad är det du inte gillar med den?

• Annamolly

Haller med. Den du har ar tio ganger finare an de andra!

2013.06.22 Samos, Grekland
  • villemo84

problemet er vel hvordan den ser ut på meg tror jeg! en del kortere og en del bredere :p tror kanskje jeg har hengt meg opp i at den ser veldig brudete ut også!  Men som du sier Plättis jeg blir jo uansett gift :) det er jo det viktigste!

• Kaffegrus

Jeg syns også den kjolen du allerede har er finest Men hva hjelper det om du ikke er fornøyd selv. De er som sagt veldig like, alle tre, og jeg tror ikke det endrer noe i helhetsinntrykket av bryllupet om du velger den ene heller enn den andre. 

Men om du angrer, så får du vel bytte. Det gjorde jeg og jeg er superfornøyd! Kjøpte først en kjole som så ut som en bløtkake. Kjempefin, men jo mer jeg tenkte på det, jo mindre syns jeg det kjentes som meg og min stil: http://www.brollopstorget.se/Annonser/93194?ref=%2FAnnonser%2F%3Ftrade%3D%26text%3D%26category%3Dbrud36%26area%3D%26x%3D43%26y%3D11.

Jeg elsker den fortsatt, men får meg ikke til å bruke den. Så nå har jeg en ny ganske anderledes.  Er det lenge til du gifter seg sånn at det kan gende at du ombestemmer deg flere ganger? Eller er du sikker på at du heller vil ha en av de to siste?

• villemo84

Jeg lurer på om jeg bare bestiller en av de to andre! Gifter meg i august så har tid til å bestille en til. Kjolen er "meg", men ikke fornøyd med hvordan den ser ut når jeg får den på, men som sagt det har sikkert noe med høyden og bredden å gjøre! Sånn ser den ut på: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3949530-2302.html

• Chicita

Jag kan förstå varför du inte blev helt såld på den du har.
    Bilden när du har den på är rätt långt från orginalbilden. Det ser nästan ut som två olika klänningar. Och när man har en bild i huvudet och det inte stämmer helt, så blir det så väldigt fel...

Jag skulle valt den första (av dom andra två) som du la in om du vill byta. Jag tror att den är störst chans att bli lik orginalbilden och alltså störst chans att du blir nöjd med den

• Principisessan

Du har inte funderat på att cända dig direkt till en kina-sida istället för säljare på ebay? Tänker att det kanske blir mer likt orginalet då

Svar på tråden Liker ikke kjolen min lenger :(