• Lovisassk26

***And that´s why I love you*** Snälla kan inte någon hjälpa mig??!!

Äntligen har man bestämt vilken låt vi ska dansa till på bröllopsfesten! Och vad händer då? Jo då finns inte noterna att få tag på (vad jag kan se iaf).....Det handlar om Johannes Kotschys låt "and that´s why I love you", skriven av Elofsson, Hill & Smith. Har besökt Elofssons hemsida men han undanber sig den här typen av förfrågningar....finns det ingen vänlig själv som lyckats hitta noter som kan tänka sig att dela med sig??

• Svar på tråden ***And that´s why I love you*** Snälla kan inte någon hjälpa mig??!!
  • Mariaa

Jag kan fråga Johannes om han har den. Det borde han eftersom det är han som sjunger men jag vet inte om han får ge ut dom men det skadar ju aldrig att fråga iaf.  Glad

• Lovisassk26

Åhh!!! Vill du det!!?? Det hade ju vart toppen!!Bröllopet är om två veckor nämligen så det börjar ju brinna lite i knutarna!*hoppas hoppas* Man hittar ju texten enkelt på nätet, men noterna är ju stört omöjligt (i alla fall för mig)  Jag skulle verkligen vara så oändligt tacksam! 

• Mariaa

Han svarade så här:

Jo det är många som letar efter dom, men det finns inga att köpa vad jag vet...
    Be någon pianist planka den kanske?

Oftats är ju musiker väldigt skickliga på att lista ut notorna själv. Så det verkar inte som att Johannes har dom heller. Jag är så ledsen att jag inte kunde hjälpa dig. Rynkar på näsan

• Lovisassk26

Synd! Tack för hjälpen iaf!!=)Kanske finns det någon annan här som redan listat ut noterna??? 

Svar på tråden ***And that´s why I love you*** Snälla kan inte någon hjälpa mig??!!