• Akjson
    Äldre 27 Apr 14:15
    2998 visningar
    4 svar
    4
    2998

    Tackgåvor som betyder något

    Jag funderar på vad jag ska ge i tackgåva till tex värdparet, toasparet etc. Killarna älskar whiskey så där köper vi en flaska fin sån. Till tjejerna tänkte jag en flaska fint vin och nåt mer. När ag var toastmadame fick jag ett jättefint halsband från barncancerfonden vilket jag uppskattar oerhört. Barncancerfonden har även i år fina armband/halsband. Men halsbanden var lite för dyra och armbanden inte lika fina. Har ni något tips på andra fonder/hjälporganisationer där man kan köpa något och bidra till verksamheten?

  • Svar på tråden Tackgåvor som betyder något
  • Äldre 27 Apr 15:21
    #1

    Antar att du menar halsbandet för 1650 :-,


    Efva Attling har gjort ett halsband för Röda Korset som kostar lite mindre 1100:-.


    Edblad gör smycken för SOS barnbyar. SOS Village heter de och där ex ett halsband kostar 349:-. Jättefina!!

  • sansun
    Äldre 27 Apr 16:29
    #2
    annapia skrev 2013-04-27 15:21:20 följande:

    Antar att du menar halsbandet för 1650 :-,


    Efva Attling har gjort ett halsband för Röda Korset som kostar lite mindre 1100:-.


    Edblad gör smycken för SOS barnbyar. SOS Village heter de och där ex ett halsband kostar 349:-. Jättefina!!


    Jag sökte dessa halsband på sos barnbyars hemsida men hittar dem inte, var har du sett dem? :-O
     
  • Akjson
    Äldre 27 Apr 16:49
    #3

    1650 är lite för dyrt då jag har flera som ska få gåvor, men 100 kr som armbandet kostar kändes lite lite...

  • Äldre 27 Apr 16:50
    #4
    sansun skrev 2013-04-27 16:29:21 följande:
    Jag sökte dessa halsband på sos barnbyars hemsida men hittar dem inte, var har du sett dem? :-O
    Edblads hemsida. edbladco.com. Dessa smycken finns också som örhängen och armband för ung samma pris tror jag.
Svar på tråden Tackgåvor som betyder något