• Annica70

Panik med klänning

Verkar inte som jag kommer att få min klänning där jag beställt den...men har hittar många fina klänningar inne på lilly.nu.

Är det någon som köpt därifrån och kan berätta hur det har funkat med leveranser och om klänningarna är fina.

Tacksam för snabba svar..

• Svar på tråden Panik med klänning
  • PimPim83

Jag har köpt från lilly.nu. Jättefina klänningar som levererades från Danmark på bara några dagar. Frakten kostade drygt 100 kr. Nu returnerade jag visserligen klänningen men även det gick smidigt. Returfrakten kostade ca 300 kr. Kolla storlekstabellen noga pm du ska beställa är mitt råd.

• Annica70

Var naiv och beställde en klänning av vad som verkade hyfsat seriös och billiga. Men börjar få onda aningar och måste börja kolla på andra ställe. Lilly hade väldigt många fina klänningar i deras outlet.

Man känner sig så dum när man går på den dum grej.. :-/

• sommaren13
    Annica70 skrev 2013-04-23 09:22:46 följande:

Var naiv och beställde en klänning av vad som verkade hyfsat seriös och billiga. Men börjar få onda aningar och måste börja kolla på andra ställe. Lilly hade väldigt många fina klänningar i deras outlet.

Man känner sig så dum när man går på den dum grej.. :-/

Jag beställde en onsdag och fick den på fredagen Så dom är snabba
  • sommaren13
    sommaren13 skrev 2013-04-23 12:05:10 följande:
    Jag beställde en onsdag och fick den på fredagen Så dom är snabba
    Jag köpte en strl 34 och fick beställa till en extra ryggplatta som var lite bredare. Men annars så var det helt ok, älskar min klänning och önskar att jag hade köpt den därifrån från början...
  • sommaren13
    Annica70 skrev 2013-04-23 08:10:11 följande:

Verkar inte som jag kommer att få min klänning där jag beställt den...men har hittar många fina klänningar inne på lilly.nu.

Är det någon som köpt därifrån och kan berätta hur det har funkat med leveranser och om klänningarna är fina.

Tacksam för snabba svar..

När gifter du dig?
  • Annica70

Jag gifter mig midsommardagen..så det är ju i visserligen 2 månader kvar men ni vet hur man är..

• Stoxoz

Om man inte tvunget vill ha en helt ny, så finns det massvis med brudklänningar på blocket... Många är väldigt fina.

Svar på tråden Panik med klänning