• Klockarbol

    Popupreklamen!!!

    Snälla, snälla ni - lägg ner popupreklamen!!!!!
    Det finns inte mycket som är så irriterande som det och i min värld ett strålande sätt för en sajt att inte få några besökare...

  • Svar på tråden Popupreklamen!!!
  • Vichy
    Forumvärd skrev 2013-04-18 09:25:36 följande:
    Hej hej!

    Vilken reklam är det som bökar med er?
    Hur ofta får ni upp den under en session?
    PÅ min mobil är det mest Nordea reklamen! Och den dyker upp hela tiden! Varenda gång jag klickar på något...
  • Forumvärd

    Hej hej!

    Är det samma reklam som jäklas?
    Är det via mobilen och/eller datorn?
    Jag skickar det vidare så får de kika på det så fort det bara går!

  • Vichy

    Alltid samma ja! För mig är det bara på mobilen den är jobbig...

    på datan så dyker den bara upp när jag öppnar forumet första gången... 

  • passionsblomman

    Det verkar vara samma (nordeas) och det verkar vara ett irritationsmoment både för de som använder telefonen och de som sitter vid en dator.


    Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
  • PiaB

    Jag har problem med Nordeas reklam. Inte på datorn, där dyker den upp en gång när jag går in på sidan, det kan jag stå ut med. Men på mobilen och surfplattan poppar den upp hela tiden, vid sidbyte, efter jag skrivit i en tråd, efter jag läst en tråd och går tillbaka, hela tiden med andra ord. Och alla tre är inställda på att acceptera cookies, så det är inte problemet. Otroligt irriterande. Mobilen är ju dessutom så liten så det är svårt att pricka det lilla krysset, istället kommer jag till reklamsidan .


  • Klockarbol

    Det var bättre (på dator) några dagar men nu är det lika eländigt igen Skrikandes.

    Jag får Nordeas popup när jag:
    öppnar BT
    loggar in på BT
    postar ett inlägg
    och med jämna mellanrum när jag öppnar en ny sida...

    Cookies är accepterade, jag har inte ens rensat min cache med förhoppningen att den förbenade popup'en ska lämna mig ifred, men icke.

    Jag störs sällan av reklam, inte ens när det är reklam dom "flimrar" (byterbild varannan sekund) och jag inser att reklamintäkter är viktiha för sajtens drift.

    MEN jag avskyr popup'er!!!!
    Det finns otaliga undersökningar om vad som irriterar websidesbesökaren mest - popup'er i allmänhet och popupundersökningar i synnerhet toppar dessa listor...

    Så snälla, snälla - skrota Nordeapopupen och sälj inga fler sådan reklamplatser!

Svar på tråden Popupreklamen!!!