• MW86

Varvet på Koön, Marstrand

Hej!

Är det någon som vet mer om det blåa varvet man kan hyra för fest på Koön, Marstrand? Ex. kontaktinfo till den som hyr ut, hur många den tar mm. Vore väldigt tacksam för svar!!

Hälsningar

MW

• Svar på tråden Varvet på Koön, Marstrand
  • Moignon

Var på bröllop där förra sommaren, magiskt! Ursprungligen räknat till 120 st men vi blev 96 till slut. Tyvärr har har jag inte kontaktuppgifter men kan svara på massa annat!

• MW86
    Moignon skrev 2013-04-09 13:18:03 följande:
    Var på bröllop där förra sommaren, magiskt! Ursprungligen räknat till 120 st men vi blev 96 till slut. Tyvärr har har jag inte kontaktuppgifter men kan svara på massa annat!
    Okej, ja tror man kan ha en väldigt fin fest där. Får fiska lite på annat håll.... Men bra att så många gick in. Vet du hur det var med ex. toaletter, hyrde de in sånt? Och om bord och stolar ingick?
  • Moignon

Allt sådant finns! Däremot var tydligen inte stolarna så fina så de hade hyrt in andra.

• joli2014

Hej,

MW86, har du hittat någon mer information om varvet på Koön? Jag har googlat, men hittat väldigt lite information. Hittade däremot denna tråden. :) Vet du vem man ska kontakta om man vill veta mer om lokalen?

• MW86
    joli2014 skrev 2013-05-14 07:14:57 följande:

Hej,

MW86, har du hittat någon mer information om varvet på Koön? Jag har googlat, men hittat väldigt lite information. Hittade däremot denna tråden. :) Vet du vem man ska kontakta om man vill veta mer om lokalen?

Hej joli2014,

Jag fick numret till han som hyrt ut varvet och pratade med honom. Tyvärr hyr han inte ut längre pga. klagande grannar :( 
Svar på tråden Varvet på Koön, Marstrand