• Äldre 1 Apr 15:58
    2416 visningar
    4 svar
    4
    2416

    Nagon som varit pa Palawan/Philippinerna?

    Som rubriken lyder undrar jag om det ar det nagon som varit pa Palawan i Philippinerna? 
    Vi har planerat att aka till Bali pa var brollopsresa i kombination med Borneo men upptackte sen Pawalan som ser helt magiskt ut. Av det jag last later det helt underbart men jag kanner ingen som varit dar tidigare och undrar darfor om nagon kan dela med sig av sina erfarenheter.
    Vi gifter oss 20 juli och vill garna aka direkt efter det men hade aldrig kunnat ana att det skulle vara sa svart att hitta ett bra resemal. Vi har varit inne pa safari/strand, Hawaii, Aruba, Tahiti, Bora Bora men har inte lyckats hitta nagot som kanns helt bra pga regnperioder, orkansasong, antal soltimmar, for dott, for amerikanska etc etc...
    Pawalan kan dock vara blott i borjan av Augusti med vi ar redo att ta chansen om det later bra i ovrigt da det ser sa fantastiskt ut men skulle garna vilja hora lite mer om det forst..
    Tack! 

  • Svar på tråden Nagon som varit pa Palawan/Philippinerna?
  • rock brud
    Äldre 1 Apr 18:38
    #1

    min man var dit för en månad sen! Stället var rätt dött men om man vill ah fian stränder, snorkling och sol så är det helt rätt ställe. Prisvärt och väldigt lite turister som inte kom från typ phillipinerna.
    Vad vill du veta så kan jag fråga honom

  • Tidbel­l
    Äldre 10 Apr 10:47
    #2

    Phillipinerna är underbart. Boracay är en liten ö på ca 2 km, otroligt vackert och lagom med folk. Så det rekommenderas varmt! Palawan har jag inte varit på men det är säkert lika vackert där.

  • Äldre 11 Apr 23:56
    #3

    Tack for era svar! Palawan ar ett klart maste nagon gang i livet men det blev till slut Boracay i kombination med Seminyak och Gili islands. 

  • Tidbel­l
    Äldre 12 Apr 08:54
    #4

    Underbart!

Svar på tråden Nagon som varit pa Palawan/Philippinerna?