• MH2014

När brukar brudbutiker ha sin utförsäljning varje år?

Som rubriken lyder:
    När brukar brudbutikerna ha sin utförsäljning/rea?

En tråd tänkt att hjälpa blivande att fynda :)

• Svar på tråden När brukar brudbutiker ha sin utförsäljning varje år?
  • BrideToBe 84

Här i Jönköping började rean i september, där jag fyndade min klänning förra året som jag kommer bära om 3 månader =)

• Annamolly

Jag tror att designers brukar rea ut sina gamla kollektioner nar den nya kommer in.

2013.06.22 Samos, Grekland
  • Sailergirl

Jag köpte min klänning på rea i oktober, Vet dock inte när de började rea ut,

• MH2014

Verkar som om september/oktober är månaderna till att fynda!

• Esme2013

Köpte min klänning hos Dreamwear I ljungby. Vet att de har Kungsgatansdag den 25e Maj och har utvalda klänningar till specialpris. Kanske kan vara nåt?

• MH2014

Har nu sett att många brudbutiker redan börjat med en mindre utförsäljning! Tips för er som vill vara ute i god tid och för att få fram en uppmärksamhet att det redan startat lite smått. tom bra för dem som kanske inte har hittat sin klänning än till sensommar/höstbröllopetGlad

• Blivande Filipsson

På Bröllopshuset i Linköping har rean redan börjat lite smått

• MH2014

Känns som om majoriteten av brudbutikerna börjar tidigare och tidigare med sina reor,,då jag sett hela sommaren information om reor. Har hört att det varit riktigt bra sådana dessutom!

• Eliin

Här i Göteborg har jag redan varit i flera butiker som börjat rea ut klänningar. Det blir nog att jag själv köper en på utförsäljning.

Svar på tråden När brukar brudbutiker ha sin utförsäljning varje år?