• Lolo02

    Jag blev så nöjd ,,,till alla som är rädda för spraytan!!

    Hej

    Här är en liten recension till alla som känner sig bleka inför ert bröllop. Jag utsattemig själv för tid och pengar för att hitta den bästa spraytaning, eftersom jag inte kan utsättas för sol och solarium.
    Jag gifte mig 23 feb 2013, och hade panik av att bli brun, så provade jag spraytan/soldusch på några ställen i göteborg (Studio aveny), (freshnfine i möldal) och (Bara sol studio i Bellevue)
    Jag tänkte att jag ska vara i god tid så jag gjorde den första sprayta/soldusch i början av dec 2012

    Studio aveny  - blev jag helt ok-nöjd samma dag, men solbrännan försvann dagen efter Förvånad ända ändå följde jag deras intruktioner!!! så jag blev missnöjd helt enkelt!!! tänk om jag hade gjort detta dagen innan bröllop,det hade varit KAOS.

    freshnfine i möldal - Där var det riktigt skit!!! jag blev fläckig och fick en känsla av orange toner Skrikandes värst var ju när färgen rann över min axel då fick jag en fläck droppen på axeln. Och domsa att det skulle försvinna!!
    Jag försökte föreställa mig att tänk och jag hade sett ut såhär på mitt bröllopsdag.

    Bara sol studio i Bellevue - Där kändes det som dom visste vad dom pratade om eftersom dom jobbar mycket med modeller säger dom. Dom hjälpe mig att få den perfekta solbrännan inför bröllopet utan att det ska se för fake ut. Måste faktist säga att det var det bästa jag har varit på och BILLIGT var det. Det som jag mest blev nöjd var att jag fick med shimmer. Jag var rädd att jag skulle se ut som en julgran men det blev riktigt fint! Jag köpte ett 5ggr klippkort på en gång för att jag blev såå nöjd!!! Min man gjorde t.o.m. spraytan hos dom Drömmer
    www.barasolstudio.se/v%C3%A5ra-tj%C3%A4nster/spraytan-4908089

  • Svar på tråden Jag blev så nöjd ,,,till alla som är rädda för spraytan!!
  • Jovibo

    Tack för recensionen! Hur många dagar innan bröllopet gjorde du spray tan och vilken styrka använde du? .

  • Plättis

    Användaren finns inte kvar på BT längre, så du kommer ha stora problem att få svar skulle jag tro :)


    Per aspera ad astra, ad infinitum.
  • Usch

    Testade på bara sol studio igår och det var riktigt kasst! Hon missade under hakan, vid hälen, rumpan m.m, hon var jättestressande så detta påverkade säkert- men jag tycker att om 4 pers har bokat tid så ska man ju ha tid för dem, i lugn ich ro! Nu blev det verkligen jobbigt stressigt. Är väl inte vårt problem om hon är ensam? Eftersom de ändå bara hade ett spraytan rum så kunde hon ju inte gjort något annorlunda...

    Swn förväntade hon sig också att vi (som gjorde detta för första gången) skulle fatta allt med en gång. Tex komma ihåg att hålla ut armar, ben m.m heeeela tiden. Så blev hon arg om man råkade glömma.. Sedan sa hon till oss andra 'ni måste lyssna på mig och göra som jag säger så att jag slipper säga flera gånger - med en väldigt otrevlig ton...

    Bara sol studio kommer jag verkligen inte att gå till igen.

    Färgerna var dessutom ojämna, min kompis ville fylla på och bli brunare men hon var nästa lika blek som mig när hon tog den mörkaste medan jag tog den näst mörkaste. Och det var en stoor skillnad mellan mig och mina två andra kompisar som hade tagit samma... (Vet att det blir olika på alla men det där vara bara väldigt konstigt...


    Bara sol studio? Nej tack
Svar på tråden Jag blev så nöjd ,,,till alla som är rädda för spraytan!!