Tycker ni dessa passar ihop?
Jag gillar kombinationen, men mamma håller inte med. Hon tycker det är för "mycket". Vad tycker ni?
Jag gillar kombinationen, men mamma håller inte med. Hon tycker det är för "mycket". Vad tycker ni?
Mamma tycker det är för mkt glitter & för brett. Hon tycker att en slät likadan som förlovningsringen skulle passa bättre, möjligt med en sten i.
Här finns ringen: www.albrektsguld.se/page.jsp&articleNo=0359430&step=5&&productType=0&priceRange=&attributeType_4=472&articlesPerStep=8&attributeType_2=&attributeType_1=&articleNo=&search=Visa+resultat+%3E%3E%3E
Första jag såg när jag kom in i butiken & jag blev kär =)
Snyggt tycker jag!
Jag tror att hon är inne på hur det såg ut mer "förr" med två släta ringar.
Låt henne kolla på ringtrådarna här inne då får hon se att du inte har valt ngn ovanlig kombination.
Jättesnygg ring, men såg inte den andra
Vi gifter oss också 20e Juli =)
Jag ser bara länken till Albrekts guld (kommer inte in i dina profilfoton) men om din förlovningsring är en slät ring i guld så blir kombinationen jättefin.
Jag håller med Lenblo, inga problem att ha en till en vanlig slät guldring..
Jag fattar inte riktigt varför bilderna försvinner. Nu ändrade jag i mitt galleri än en gång att alla ska kunna se. Har ni lust att se om det funkar nu? :)
jag ser bilden här i tråden, men kommer inte in för att se den i ditt galleri.
Lita på oss här på bt, det är en jättefin ringkombination :)
Tack för era synpunkter =)
Jag gillar de massor =)
Jag förstår faktiskt inte riktigt problemet...
Är det du eller din mamma som ska ha ringarna på sig?
Om du gillar det så ska du ha det.
Och det spelar ingen roll vad någon annan tycker, för det är du som ska leva med ringarna på ditt finger.
I värsta fall om man ångrar sig så kan man faktiskt byta ut en eller båda ringarna längre fram också
Men...vad har din mamma med saken att göra? Det är väl ändå du som ska ha på dig ringrana?