Problem med leverans från E-bay!
Hej! Jag har beställt två tärnklänningar till mina tärnor från E-bay, från en säljare från Kina. Beställningen och betalningen via Paypal gick igenom den 22 februari och det stod att leveransen skulle ske ca. 3 dagar efter betalningen gjorts. Problemet är att jag inte sett till några klänningar eller hört något! Har mailat säljaren, men inget svar! Jag har försökt spåra via Ups (eller vad det heter) men det enda som står när jag fyller i trackingnumret är: Delivery status information is not available for your item via this web site. A return receipt after mailing may be available through your local Post Office.På statusen på ordern på Paypals sida står det :levererad, men jag har inte hört något! Kan man kontakta fraktbolaget och höra med dem eller?? Har de fastnat i tullen? Borde man inte fått nån slags info om det i så fall? Jag har skickat till Paypal och meddelat att jag ej fått klänningarna. De i sin tur skickar ett meddelande till säljaren, får se vad denne säger. Men hur ska jag göra??? Vill ju ha klänningarna jag har betalt för!