Va av Bröllopsfest och vigsel Stockholm
Hallå alla brudar! ;)
Jag och min blivande är i startgroparna inför bröllopsplaneringarna och vi börjar ju som de flesta ang valet av lokal..
Vi kommer gifta oss borgerligt och två ställen står på vår intresselista: Balingsholm herrgård, vi va där och tittade och verkade väldigt vackert, mina funderingar kring det stället är dels att det kanske ligger lite väl avskilt? Sen är det det här med vädret, om det är dåligt så ska man vigas på övervåningen och det kändes lite trångt, men är det någon som har varit där och skulle vilja berätta lite om fördelar/nackdelar?
Det andra stället är Cedergrenska tornet; de hade lite ont om datum osv, så då blir det i slutet på september. Nån som vill berätta hur det va att vara på bröllop där/gift sig där själv?
Jag har en hel del funderingar om alla gäster också, vart de ska sova osv på respektive ställen.. vi är nämligen relativt inflyttade till Stockholm och alla gäster kommer från Linköping vs Uppsala.. Så lite det här med praktiska saker, tips osv hur man ska tänka kring det? Känner inte att vi har råd att bjuda alla på övernattning, även om det inte är ett jättestort sällskap.
Alla tips mottages tacksamt!