• Just Me

    Tomma CD skivor på ebay

    Är det ngn här som har koll på var jag kan få tag i tomma CD skivor , gärna m nånslags fodral..... Ska sätta fram på festen så gästerna får ta o skicka t oss i förfrankerade kuvert foton de tagit.... 
    Har sökt o sökt på eBay men söker säkert med fel ord som vanligt för hittar ingenting :) 


    Du & Jag 23/3-2013
  • Svar på tråden Tomma CD skivor på ebay
  • mimmi

    Varför inte handla på typ ClasOhlsons eller liknande?


    Lätt att skriva ut en snygg framsida i en vanlig skrivare och piffa till!


    Vill minnas att de även har fodral i färgad plast om man vill matcha lite extra!

  • Just Me
    mimmi skrev 2013-02-28 14:16:07 följande:

    Varför inte handla på typ ClasOhlsons eller liknande?


    Lätt att skriva ut en snygg framsida i en vanlig skrivare och piffa till!


    Vill minnas att de även har fodral i färgad plast om man vill matcha lite extra!


    För att vi har så långt till närmaste Clas Ohlson och jag vet att jag sett snygga på eBay nån gång. Hittar dem bara inte nu.

    Någon annan?  
    Du & Jag 23/3-2013
  • jennyckbengtsson

    Hoppa skivorna helt säger jag och använd Photago.com istället.
    Det kostar dig totatl 19 euro om du väljer att uppgrader till 10GB annar är det gratis vilket är betydligt billagre än att köpa massa CD-skivor och porto. Dessutom enklare för dina gäster. Då kan du även få alla de foto som gästerna tar med sina telefoner vilka de torligen inte kommer bränna ner på CD-skivorna. 

     

  • Alyllyra

    Ja, eller Dropbox...

    Classe har ju hemleverans. Annars är mitt tips typ ÖoB, Rusta, Teknikmagasinet, Office Depot...

    Men om du vill söka på Ebay kan jag tipsa om sökorden "blank cd" eller "blank dvd". För att få fodral till, testa "cd pocket" eller "cd sleeve".

    Några träffar:
    CD
    www.ebay.com/itm/100-Grade-A-52X-Shiny-Silver-Top-Blank-CD-R-CDR-Disc-Media-700MB-/170717801189&hash=item27bf92eae5
    DVD
    www.ebay.com/itm/100-count-16X-Blank-DVD-R-DVDR-Disc-Media-4-7GB-Free-Priority-Mail-Shipping-/170998231911&hash=item27d049f367
    Plastfickor
    www.ebay.com/itm/100-Wilson-Jones-CD-DVD-Self-Adhesive-Pockets-/370622565861&hash=item564ad38de5
    Pappersfickor
    www.ebay.com/itm/100-Piece-Paper-CD-Sleeves-with-Window-/190740596250&hash=item2c6906861a

    Är det nått sånt du är ute efter? Glad 

Svar på tråden Tomma CD skivor på ebay