• Längta­ndsful­l
    Äldre 23 Feb 23:27
    7246 visningar
    7 svar
    7
    7246

    Någon som kan tipsa om en makeup artist runt gbg/kungälv/stenungsund/uddevalla?

    Letar efter en makeup artist som kan tänka sig komma till den salong som jag skall vara på innan. Gärna till ett bra pris =) Tipsa mig om allt..

  • Svar på tråden Någon som kan tipsa om en makeup artist runt gbg/kungälv/stenungsund/uddevalla?
  • Paulin­e84
    Äldre 24 Feb 02:09
    #1

    Stenungsund, finns en som heter Angelica, 995 kr, frilansare

  • Längta­ndsful­l
    Äldre 24 Feb 11:31
    #2

    Ok. Hur får jag tag på henne?? Kan inte hitta någon angelina när jag googlar.

  • Äldre 24 Feb 12:57
    #3

    Jag har en bekant som är en mycket duktig make-up-artist, har själv bokat tid hos henne inför mitt bröllop i sommar! theresenorlen.se 

  • Längta­ndsful­l
    Äldre 24 Feb 17:38
    #4

    Tack för tipset men tycker hon va dyr.. Har kontakt med en som tar 1500 och då kan jag lika gärna ta henne.. Men skall absolut komma ihåg ditt förslag=)

  • HannaL­S
    Äldre 11 Jun 15:16
    #5

    Hej! Nu kanske du redan har hittat någon men annars kan du gå in och kolla sminkningar och välja någon som passar här: www.minmakeupartist.se

    Man kan söka på bröllop i deras galleri och kolla vilka sminkningar man gillar:)

    Hoppas att du hittar rätt!

  • Längta­ndsful­l
    Äldre 11 Jun 18:43
    #6

    Ja jag har redan bokat. Men tack för tipset..

  • Kris
    Äldre 18 Aug 19:37
    #7

    Jag sminkade mig hos en tjej som var super duktigt, hon arbetar på nk som makeup artist samt att hon lägger brudmakeuper. Jag betalade 1200kr och då hade hon all makeup

Svar på tråden Någon som kan tipsa om en makeup artist runt gbg/kungälv/stenungsund/uddevalla?