• anna1977

    Light in the box

    Hej jag tänkte köpa klänningar till tärnorna fron företaget Light in the box. Är det någon som har erfarenhet från dem? Tacksam för svar.

  • Svar på tråden Light in the box
  • Winterchild

    Puffar, undrar precis samma sak! Dar kan man ju sitta hur lange som helst och titta!

  • brud20130817

    Hej,
    jag chansade och beställde både tärnklänning, klänning till min mamma och en extra lite kortare brudklänning. Det fanns ju verkligen jättefina klänningar så jag hoppas verkligen att det blir lika bra som jag tänkt mig.

    Jag har förstått att de inte tar något i retur om de sytt upp rätt så det gäller att det passar.  

    Väntar med spänning på att klänningarna ska komma i slutet av mars. 

  • anna1977

    Hoppas det blir bra när de kommer. Skriv gärna och berätta. Är det några fler som har erfarenhet från dem?

  • jannovich

    Jag har beställt därifrån. Snabb leverans och måtten stämde bra (beställde alltså efter mina egna mått). Nu ska jag inte ha den klänningen men det är av andra orsaker, men jag kan absolut rekommendera att beställa därifrån. 

  • Carina10

    Jag har enbart dålig erfarenhet därifrån. Beställd inga klänningar men annat o det var en trasig vara, en som stank skit (det är tårttoppen det...gick inte ens att få bort lukten med medel) o smycken som såg fina ut men som var billigt krimskrams i verkligheten.
    Skulle få nytt paraply (det hade varit trasigt redan när de sände iväg det!!!!) o ny tårttopp.
    Inget hände...väntade o skrev men alla svar uteblev så deras policy brast.
    Gick på dom på Fb....då fick jag svar att de skulle sända nytt paraply....
    men de kom inget.
    Sen stängde dom ärendet.
    Jag gav mig inte.....
    De fick öppna ärendet igen......inget nytt paraply men en tårtopp skull ejag få.
    Men hoppsan....nu glömde dom allt igen.....så jag fick gå på igen på facebook!!!!!

    Nu ska vi få pengar tbx.....jaja....vi får väl se hur de blir med det!

Svar på tråden Light in the box