• Äldre 22 Feb 14:15
    13298 visningar
    41 svar
    41
    13298

    Efterlysning: Pysslare sökes till Panduro-utmaning



    På Panduro Hobby finns allt för den kreativa hemmapysslaren. Vi på Bröllopstorget har fått sex matiga pysselpaket från Panduro, tre dukningspaket och tre kortpaket. Vi vet att kreativiteten är stor här i forumet. Därför vill vi nu se vad ni kan skapa av Panduros pyssel.

    För att bli en av våra pysselutmanare laddar du upp en valfri pysselbild här i tråden (Man får ladda upp flera bilder om man vill). Det ska vara något som du själv har skapat. Motivera också varför vi ska skicka ett pysselpaket till just dig. Du måste sedan vara beredd på att redovisa ditt Panduropyssel här på sajten!

    Så här går utmaningen till
    Vi drar sex vinnande pysselutmanare här i tråden måndagen den fjärde mars. Sedan skickar vi ut de sex pysselpaketen. Pysslarna har ett par veckor på sig att skapa något fint. Pysslarna måste sedan fotografera sitt pyssel och skicka in bilderna senast den sista mars. Första veckan i april visar vi upp bilderna här på Bröllopstorget.

    Dukningspaketet som innehåller dekorväv, rosgirlang, såpbubblerör, amoriner på klämma, småhjärtan, brudpar och dekorband i både guld och silver.

    Kortpaketet innehåller sats för bröllopskort, stort dekorkit och bröllopsbok.

    Lycka till!
  • Svar på tråden Efterlysning: Pysslare sökes till Panduro-utmaning
  • Äldre 3 Mar 21:02
    #31

    Här är ett urval av de pyssel jag gjort på senaste tiden. Porslinsdockorna har jag själv gjutit, putsat, målat och fixat. Tycker om cernitlera som man kan göra så mycket roligt av och tomten har till och med en egentovad peruk.


    Jag älskar att anväda händerna och det spelar ingen roll om det handlar om smyckestillverkning, rita, sy, baka eller påta i grönsakslandet. Till vårat bröllop kommer jag att göra mycket själv och det skulle vara roligt med lite extra insperations material.


     

  • Äldre 3 Mar 23:04
    #32

    Galge till min brudklänning som jag pimpade



    Egengjort strumpeband


    Hårspänne till brudnäbben. Gjorde även en extra blomma som jag satte fast på min handväska


    Strutar som hängde på stolarna, som det låg blomblad i.


    Placeringskorten som vi använde en gammal skrivmaskin att skriva namnen på,


    Mitt armband var gjort utav en massa örhängen.


    Tändsticksaskar som vi hade till cigarrbaren.


    Vigselprogram till vår vigsel i Toscana. Fungerade även som solfjäder.


    Nu när min allra bästa vän ska gifta sig så ska jag hjälpa till med inbjudningarna så ett kortpaket hade varit till stor hälp att göra fina inbjudningar till henne och hennes blivande. Och hoppas att deras dag blir lika speciell som våran.
  • Pia160
    Äldre 3 Mar 23:45
    #33

    Jag älskar att skapa i papper allt från kort till scrapbooking sidor eller en tavla, jag tycker om att skapa konst och kort på beställning till olika tillfällen, från doptavlor till bröllopskort jag är ej proffesionell än ,men jobbar för att kunna leva på detta underbara härliga kreativa sätt


    att göra smycken är också och gillar att prova nya material när jag gör romantiska handgjorda smycken med pärlor och blommor i tyg


  • Äldre 4 Mar 15:29
    #34

    fina saker ni gjort!

  • Äldre 4 Mar 16:29
    #35

    Oj, så mycket kreativitet! Ni har gett juryn ett mycket svårt jobb.
    Men nu har vi enats. De som får pysselpaket hemskickade är:

    Kortpaket:
    Pixilina
    Fjärilen
    JuliaNilsson

    Dukningspaket:
    Missan
    Fröken Finemang
    Bride ToBe 84

    Inboxa era adresser till mig snarast så ska vi skicka ut pysselpaket och instruktioner.

    Tack och lycka till!

  • Äldre 4 Mar 17:32
    #36

    hurra va roligt!! :)

  • BrideT­oBe 84
    Äldre 4 Mar 17:39
    #37

    Shit, vad kuuuul!! Längtar tills man får lite mer pyssel att arbeta med ;)

  • Äldre 4 Mar 22:01
    #38

    Yaaay :D Jag som aldrig vinner! 

  • Äldre 5 Mar 08:32
    #39

    Va roligt :)

    Grattis till er andra.

  • JuliaN­ilsson
    Äldre 6 Mar 16:21
    #40

    HURRA HURRA HURRA, lyckan är så stor nu, också fästmannen står och jublar här i bakgrunden!

  • Äldre 22 Apr 10:48
    #41
Svar på tråden Efterlysning: Pysslare sökes till Panduro-utmaning