• malinjohansen

Erfarenhet av Landybridal och Paypal?

Hej Jag har äntligen tagit mod till mig och beställt en kinaklänning. Efter mycket efterforskning föll valet på Landybridal.co. Fick min faktura skickad till Paypal idag med avsändare davidweddingdress@gmail.com och namnet Guo Min Zghang Jag blev dock misstänksam då epostadressen inte har någon koppling till Landybridal. Är det någon av er som beställt från Landybridal som känner igen detta och kan lugna mina nerver? Tack för er hjälp!

• Svar på tråden Erfarenhet av Landybridal och Paypal?
  • Asal
    PimPim83 skrev 2013-05-08 11:01:05 följande:
    Den klänningen tog ca en månad att få hem men då var det inte högsäsong som det är nu. Jag väntar på ytterligare en klänning som jag beställde från Landy i mitten av mars. Den beräknas bli klar i mitten av maj, men de har redan skjutit upp datumet en gång så jag vet inte om jag vågar lita på det. Det märks att det är högsäsong nu.
    Jag har verkligen stora problem med att komma i kontakt med de.
    Har du kunnat nå de och ha kontakt med de? 
  • knackamackadam

Jag har också beställt från Landy och betalat med paypal. Inga problem. Klänningen var superfin och såg exakt ut som på bilden. Mycket välsydd!

• Fixelady

Jag har försökt att beställa en klänning därifrån, men det har blivit error varje gång jag ska betala. Så jag har mailat med dem och i senaste mailet undrade hon om jag hade paypal och om jag kunde betala med det, men jag hittar inte hur man betalar med paypal på deras payment method. Hur har ni gjort?

• Fixelady

Tack för tipset. Men nu verkar inte deras hemsida funka alls?? Man blir ju nojig för mindre hehe.

• Mette81

Jag beställde via mail till Ella, är bara supenöjd!! Betalade via PayPal. Allt har fungerat jättesmidigt :)) hoppas det går bra för dig oxå!!

• Asal
    Mette81 skrev 2013-05-08 21:45:56 följande:
    Jag beställde via mail till Ella, är bara supenöjd!! Betalade via PayPal. Allt har fungerat jättesmidigt :)) hoppas det går bra för dig oxå!!
    Har du fått din klänning?
  • Asal
    Mette81 skrev 2013-05-12 22:07:53 följande:
    Ja den kom ca 5-6 veckor efter beställningen :)

Härligt :)
    Hur gjorde du med storlke och så?
    Jag har nu äntligen valt klänning och det blir från landy men har så svårt att välja storlek.

Vill du visa upp din klänning kanske?
    Är du nöjd?

• Asal
    Mette81 skrev 2013-05-28 16:59:15 följande:
    Jag är supernöjd :) jag måttbeställde min!
    ÅÅÅÅÅÅh jag är så nojjig för att måttbeställa.
    Tänk om jag mäter fel :/
    Hur gjorde du för att vara säker? 
Svar på tråden Erfarenhet av Landybridal och Paypal?