• KalmarBröllop2013

bröllopsmusik-tips?

nu vill jag ha ER hjälp med musiktips. har varit på både malmös och göteborgs bröllopsmässa nu häromveckan. fortfarande inget bokat. beslutsångest. vill kunna stryka den här punkten ur planeringen och att det ska kännas lugnt och tryggt med ett band som fixar hela kvällen. ska man ha solist också? i kyrkan?! tips tips tips.

• Svar på tråden bröllopsmusik-tips?
  • Stoxoz

Kolla in megamix, inget band, utan dj. Har aldrig anlitat dem. Men var i kontakt med dem för att eventuellt boka till vårt bröllop. Verkade väldigt duktiga och proffsiga. Vet inte hur långt upp i Sverige de kör... Men mankan ju alltid fråga.

• kamelen

Har för mig min syster betalade runt 15 000 Kr för allt, kan kolla exakt om du vill och inboxa dig.

• KalmarBröllop2013

Det får du gärna göra. Tack för det :)

• confuzed86

Min pappa och stster(som är grymma på att sjunga) kommer sjunga i kyrkan. Vad gäller musik på festen så kör vi från datorn då vi kör budget. Vill man inte ha ngt band som spelar så var ju den "dj in à box" smart som fanns på bröllopsmässan! Kostade 1800kr och du gjorde spellistorna på nätet!

• confuzed86

Blocket har en massa band och solister som spelar på bröllop! Har du kollat där?

Svar på tråden bröllopsmusik-tips?