• After8years

    Vita finskor, vart?!?

    Min m2b vill ha ett par vita finskor som är lite högre i "skaftet" så byxorna ligger fint.
    Vet Någon vart man kan hitta det?!? Har letet som tokar (tycker jag) över nätet men utan resultat Rynkar på näsan

    Även en fråga, är det Ok att ha vit skjorta och vit slips? Eller är det "begravnings klädsel"?

  • Svar på tråden Vita finskor, vart?!?
  • jenniferochaugust

    Haha, förlåt... Men jag undrar hur många, som jag, som läste finskor, alltså att ni söker vita finska kvinnor :) Jag undrade vad det var för arisk tillställning i skulle ha... Haha... Tyckte att det var en mycket märklig och obehaglig rubrik :)

  • FrökenMäkelä
    jenniferochaugust skrev 2013-02-14 07:54:18 följande:
    Haha, förlåt... Men jag undrar hur många, som jag, som läste finskor, alltså att ni söker vita finska kvinnor :) Jag undrade vad det var för arisk tillställning i skulle ha... Haha... Tyckte att det var en mycket märklig och obehaglig rubrik :)
    ööööhhhh, undrar vad du själv tänker när du drar denna slutsatsen....! Obehaglig och märklig rubrik... läs i stället vad där står och inte vad du tror där står.

    Visserligen trodde jag hon sökte vita finskor till damer så den slutsatsen drog jag av rubriken ;)

    TS - finns på Ebay :)
    http://www.ebay.com/sch/Mens-Shoes-/93427/i.html?_nkw=white+dress+shoes&_frs=1
  • FrökenMäkelä
    FrökenMäkelä skrev 2013-02-14 08:23:33 följande:
    ööööhhhh, undrar vad du själv tänker när du drar denna slutsatsen....! Obehaglig och märklig rubrik... läs i stället vad där står och inte vad du tror där står.
    jag får läsa det om om om igen för jag ska tolka det som finskor = kvinnor från finland.
    och då är jag ändå finska själv ;)
  • LittleAnimal
    jenniferochaugust skrev 2013-02-14 07:54:18 följande:
    Haha, förlåt... Men jag undrar hur många, som jag, som läste finskor, alltså att ni söker vita finska kvinnor :) Jag undrade vad det var för arisk tillställning i skulle ha... Haha... Tyckte att det var en mycket märklig och obehaglig rubrik :)
    hahah kan inte sluta läsa det till Finskor efter denna kommentar.. Skrattande
     
     
  • Aniara4

    Jag såg också rubriken i dubbelexponering men drog snabbt slutsatsen att det var skor och inte kvinnor från grannlandet som TS var ute efter.

    Har dessvärre inga tips på var sådana kan hittas.

  • After8years

    Tack för hjälpen!

    Kan förstå att det kan bli fel tolkat med finskor/ Finskor Flört

Svar på tråden Vita finskor, vart?!?