• Olaulin

    Bra frisör som gärna också gör make-up i Uddevalla med omnejd?

    Hej!
    Jag har letat som en tok efter en bra frisör i Uddevalla och därikring (aktuellt är då Munkedal/Färgelanda) inför vårt bröllop i sommar, men inte lyckats hitta något. Jag har googlat, men hittar bara gamla trådar där informationen inte verkar vara så aktuell längre samt hemsidor till frisörer som saknar bilder på vad de gjort tidigare. Jag har försökt med sidor där det skrivs omdömen, men inte heller de verkar vara till mycket nytta. 

    Det hela försvåras i och med att jag varken är på plats eller kan området särskilt ingående (ibland känns idéen att ha bröllopet i sambons hemtrakter som mindre bra...)

    Så nu undrar jag, är det någon där ute som har något tips?

    Det får mer än gärna vara en frisör som även kan göra make-up, eller ett ställe där någon annan kan det.  

  • Svar på tråden Bra frisör som gärna också gör make-up i Uddevalla med omnejd?
  • viralina

    Kolla in make up/hairstyling på facebook frilansande make up artist och frisör .lycka till

  • Smaulan89

    Munkedal har i alla fall en frisör som gör bruduppsättningar. Det ligger brevid Johansson(s) i Munkedal, ganska nära torget (ICA). Dock sminkar hon inte. Har ni någon fotograf ännu? Jag ska själv gifta mig i sommar och skulle få ett paket med fotograf, hår och smink för ca 3000 kr i Uddevalla. Kanske kan vara något? Skicka gärna meddelande till mig om du undrar något, jag bor och är uppväxt runt Munkedal, så lite kolla har jag i alla fall =)

  • Olaulin

    Tack för svaren, ska kolla upp era förslag!

    Ingen som vet något mer?  Någon som möjligen varit på Salong Astor i Uddevalla?

  • gilling

    lite sent kanske.... :)

    45 Kvadrat i Uddevalla gör bruduppsättning etc.
    Ligger väldigt centralt, vid hallmans bokaffär.
    De gör även Brudgum styling
    (Traditionell rakning + tvätt & hårstyling)
    skönt för mannen att bli bortskämd med, denna viktiga dag :)

Svar på tråden Bra frisör som gärna också gör make-up i Uddevalla med omnejd?