• Fjärilen

Bra Kemtvätt i Göteborg

Nu är det dags att lämna in kostym och brudklänning till kemtvätt.

Vi lämnade in min mans kostym innan bröllopet till Betjänten Flickornas på vasaplatsen i Göteborg. De förstörde slipsen som min man skulle ha och hade alldeles för hög värme på hans byxor så att det blev fula veck inpressade vid fötterna. Så vi tänker aldrig mer gå dit.

Finns det någon annan kemtvätt i Göteborg som ni kan rekommomendera och som är bra och inte förstör?

• Svar på tråden Bra Kemtvätt i Göteborg
  • LinneaR

Har inte jättebra koll, men ett ställe jag har lämnat in en klänning på är Vasque kemtvätt på Grönsakstorget...rätt dyrt, men det är väl alla:) Fick i alla fall tillbaks klänningen hel och ren.

• Fjärilen
    LinneaR skrev 2013-02-06 18:06:52 följande:
    Har inte jättebra koll, men ett ställe jag har lämnat in en klänning på är Vasque kemtvätt på Grönsakstorget...rätt dyrt, men det är väl alla:) Fick i alla fall tillbaks klänningen hel och ren.
    Tack för tipset. Vi fick super service och min bröllopsklänning blev riktigt ren trots ett utomhusbröllop och utomhusfest.

Kan starkt rekommendera Vasque.
  • LinneaR
    Fjärilen skrev 2013-03-07 08:21:24 följande:
    Tack för tipset. Vi fick super service och min bröllopsklänning blev riktigt ren trots ett utomhusbröllop och utomhusfest.

Kan starkt rekommendera Vasque.
    Vad bra!

Då ska jag gå dit med min bröllopsklänning nu i veckan...hade planerat det ändå, men nu känns det ju ännu bättre:)
Svar på tråden Bra Kemtvätt i Göteborg