• lillapia

Kläder till min två pojkar

Hej alla.
    Just nu letar jag efter kläder till mina två pojkar som kommer blir 1 år och 4 månader och 3 år gammal på vårt bröllops dag den 15 juni år 2013.

Jag vill gärna att pojkar ska känna sig avslappning med kläder, alltså någon fin väst, byxor, skjorta och slips, inte kavaj.. 
    Har ni någon tips hemsida som jag kan kolla eller nåt annat? 

• Svar på tråden Kläder till min två pojkar
  • alfonso

Här hänger jag på! :)

Jag funderar också på kläder til mina pojkar som i sommar kommer att vara 6 och 2 år. Jag har också tänkt att dom ska ha en lite mer avslappnad stil på kläderna.

• JonnaDennis

Jag har beställt från halens de hade riktigt bra priser. 149 kr för väst+kravatt tex Glad

• FrökenMäkelä

Om du inte ska ha något speciellt så är det ju bara kolla efter i de vanliga butikerna du brukar handla i. Slips kanske kan bli lite svårare men du har ju slipskungen som även har slipsar till barn.

• Grodprinsens brud

Jag köpte jättesnygga mörkgrå finbyxor med matchande västar till mina killar på Lindex rea förra året. Halva reapriset =) Slips köpte jag gråa fina på Gekås i Ullared för under femtilappen... Kanske letar upp två fina "gibbkepsar också för det är de riktigt söta i.

Lycka till!

• Kroatien2013

Jag letar med. Fint sett på Haléns, men tror vi kommer behöva strl 86.

• sahara8

Min son kommer vara 6,5 till bröllopet, har köpt en kostym i sammet från HM!! Kanske inte så avslappnat som ni menar. Min i min mening avslappnat då jag betalde 300:- för byxa och kavaj, vit skjorta har jag köptt på polarn och pyret, ska nu bara hitta en silvrig väst. Lutar åt en som jag hittade en när jag googlade på littleprincess.se 385:- för väst å slips :)

• Bäcksan

Jag letar oxå kläder till våra grabbar, 6½ och ½ år gamla. Ett bekvämt och lågbudget bröllop, tror att det blir svarta chinos till dem, som de kan använda till vardags sedan, vitskjorta, väst och ev slips. Tänker att typ Lindex, KappAhl har detta till "normala" priser...

• Bäcksan

...fast kanske ist för att köpa slipsar till grabbarna som sedan aldrig ska användas, kanske de kan ha bälten som matchar färgtemat...?

• lillapia

Tack för er tips, har kollat några och det är lite synd att storlek 86 är slut nästan alla, skulle behöva ha den till min yngst son. 
    Hoppas att de får in storlek 86..  

• Grundell

Jag köpte en 5 delad kostym till sonen på tradera...590 kr super kvalite....fanns en 4 delad occkså då kavaj jackan inte ingår utan då är det bara byxor, väst, skjorta och slips för 490 kr. Kan verkligen rekomendera den säljaren.

Svar på tråden Kläder till min två pojkar