• Eksson

Bröllop i Jönköping/Huskvarna?

Vi kommer att gifta oss i 2014 i trakterna kring Jönköping/Huskvarna. Har kikat på massa av olika ställen och har fastnat mest för Huskvarna stadshotell. Är det någon som haft sitt bröllop/varit på/känner någon som haft sitt bröllop där? Jättenyfiken på vad ni tycker. För- och nackdelar. Har någon annat förslag på ställe att ha bröllopet på får ni gärna skicka det också. Det är så himla kul att planera det här!

• Svar på tråden Bröllop i Jönköping/Huskvarna?
  • Rebecka01

Hej Min kompis hade sitt bröllop där och jag tyckte det var perfekt. De som kom långt ifrån kunde sova över där och dom fixade alt jättebra. Däremot blir det kanske lite dyrare än att hyra en annan lokal men å andra sidan ordnar de allt.

• Eksson

Åh va roligt att höra! Ja vi har många som kommer utifrån då min sambo är därifrån men har i princip bara sina föräldrar där nu, så vi behöver något med relativt många sovplatser. Vi vill att de som har möjlighet ska få sova över på nåt smidigt sätt och kunna käka frukost ihop dagen efter. Och på pappret ser ju Stadshotellet superbra ut för oss. Kul att höra att folk varit nöjda med dem.

• Eksson

Det kommer att vara 45 st (ink oss) på festen om alla kommer. Vi har inte satt budget än men vi har hela tiden haft filosofin att hellre skämma bort våra allra närmaste än göra halvdant för hela släkten. Det är bara föräldrar, syskon och vänner som kommer att bli inbjudna. Så har ni andra förslag är vi öppna för dem.

Svar på tråden Bröllop i Jönköping/Huskvarna?