• Boringbrick

Ingravering i löftesringar?

Jag och min pojkvän har bestämt oss för löftesringar tills dess vi känner att allt passar för en förlovning. Så jag vill gärna ha tips på vad vi kan skriva i dem. Tack på förhand!

• Svar på tråden Ingravering i löftesringar?
  • kitkät

Jag har hans namn ingraverat i min förlovningring, och han har mitt namn i ingraverat i sin ring. Enkelt och romantiskt! :) 

• Boringbrick

Tack för svaret! Ja, det har du rätt i! Enkelt och fint tänkte dock om finns något fint litet citat eller något

• kitkät

Finns det någon låt som betyder något extra för er? I så fall kanske ni kan ta ett litet citat ur låttexten och ingravera i era ringar? 

• snowstars

Googlade på citat med löften och hittade följande

Winners make commitments they always keep

Annars tycker jag ni ska fundera över om ni har någon låt som ni kan välja något ur. I våra förlovningsringar har vi ett citat från låten When We Stand Together med Nickelback.

Lycka till!

• anicay

jag och min sambo träffades i Spanien. Efter tre år fick jag en ring av honom som det stod "para siempre" på vilket betyder "för alltid" på spanska. jag såg det lite som en löftesring! ;) Efter fyra år friade han och då valde vi att skriva något roligt i singarna i stället så förutom namn och datum skrev vi "sätt på mig igen!" (eftersom man aldrig ska ta av förlovningsringen!;)) I sommar så gifter vi oss och då vill jag ha något fint.. har inte bestämt vad än men funderar på "du&jag mot världen" då det känns väldigt oss... Min rekomendation är att inte läsa på för mycket eller googla på det eller fråga andra utan ta något som är ER! lycka till! :D

• Boringbrick

Tack! Ni har absolut gett mig något att tänka på. vad är vi..? Det är frågan

Svar på tråden Ingravering i löftesringar?