• Äldre 22 Jan 17:35
    4187 visningar
    4 svar
    4
    4187

    Ruckmans i Göteborg

    Hej! Jag undrar om någon känner till något om restaurang Ruckmans i Göteborg? Jag och min blivande man funderar på att ha vår bröllopsfest där. Vore jättetacksam för svar:)

  • Svar på tråden Ruckmans i Göteborg
  • Emsofi­a
    Äldre 22 Jan 20:27
    #1

    Jag och min sambo var också inne på att ha vår bröllopsfest och vigsel på Ruckmans eftersom det ligger väldigt fint samt att vi gillar lokalen. Jag var i kontakt med ägaren i september, både via flera mail och per telefon, och han lovade att skicka en offert. Men han har fortfarande inte hört av sig nu efter 4 månader, vilket känns lite dåligt.


    Eftersom vi inte tycker att det känns så bra att lägga vårt bröllop i deras händer när de inte ens kan skicka en offert som de lovat så har vi oss i stället bokat ett annat ställe. Men de finns säkert de som också har positiva erfarenheter.

  • CJIGBG
    Äldre 23 Jan 02:06
    #2

    Vi hade vårt bröllop där i maj 2012. Vi var väldigt nöjda med det mesta, de var bra att ha att göra med tycker vi. Dock hade vi inte speciellt många krav eller höga "förväntningar" (jag blev till och med anklagad för att vara för lite stressad och engagerad av min tärna hehe, för oss var vigseln och att kunna bjuda alla vi vill det viktiga) Maten var ok, men inte mycket bättre än om man lagar själv så att säga. Men å andra sidan är de förhållandevis billiga när vi behövde så pass stor lokal. Om det är något mer du/ni undrar mer specifikt så fråga på så svarar jag vad jag tyckte om det du frågar :)

  • Äldre 27 Feb 22:03
    #3
    +1

    Väcker liv i denna gamla trådGlad. Vad fick ni för pris per kuvert? Vi inväntar offert.

  • Äldre 26 Apr 15:48
    #4

    Hej,

    Jag undrar vad ni fick för offert? :) pris/kuvert?

    Fick ni ha med egen dryck? Tacksam för svar.

    /Ida

Svar på tråden Ruckmans i Göteborg