• Äldre 21 Jan 16:39
    1916 visningar
    11 svar
    11
    1916

    Använder du Pinterest?

    Rösta och diskutera. Om du svarar ja, vad använder du det till?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Använder du Pinterest?
  • Äldre 21 Jan 16:46
    #1

    Jag använder inte Pinterest, men har hört talas om det.


  • Hittat­Nemo
    Äldre 21 Jan 16:51
    #2

    Jag använder det för att samla inspiration och saker som gör mig glad. :)

  • Alylly­ra
    Äldre 21 Jan 17:37
    #3

    Jag använder Pintrest lite sporadiskt...

    Lade bland annat upp min önskelista där efter att pappa tjatat om den. Då fick han bilder på vad jag önskade mig samt länkar till där det fanns att köpa. Han blev jättenöjd (min pappa älskar att köpa presenter). Och jag fick exakt den modell/färg som jag ville ha :)
    Gjorde även en hemlig board med vilka julklappar jag tänkte köpa till andra... 

  • Annamo­lly
    Äldre 21 Jan 21:14
    #4

    Jag anvander det for att planera brollopet! Efter brollopet kommer jag nog att fortsatta ha det till inspiratons/moodboard for outfits, inredning och annat ocksa.

    Om det ar nagon som ar intresserad far ni garna titta pa min 'brada' har: pinterest.com/annahmolly/ 


    2013.06.22 Samos, Grekland
  • aviman
    Äldre 21 Jan 22:22
    #5

    Jag använder det till att inspirera mig själv och drömma :)


  • Äldre 21 Jan 22:41
    #6

    Har aldrig hört talas om det, fick därför googla. Förstår inte grejen...

  • MrsM
    Äldre 21 Jan 23:47
    #7

    Jag använder pinterest för drömmar och inspiration. Jag har åxå pinterest att tacka för länken till en guldsmedsbutik i NY som hade precis den ring jag letade efter :) Är överlycklig över min fantastiska vigselring :D

  • Majbru­d i väster­botten
    Äldre 23 Jan 09:44
    #8

    Har varit in där några gånger men inte lyckats hitta länkar till de faktiska sakerna, klänningar osv. Mest frustrerande! Förstår inte hur sidan fungerar.

  • Annamo­lly
    Äldre 23 Jan 13:39
    #9
    Majbrud i västerbotten skrev 2013-01-23 09:44:10 följande:
    Har varit in där några gånger men inte lyckats hitta länkar till de faktiska sakerna, klänningar osv. Mest frustrerande! Förstår inte hur sidan fungerar.
    Ja det ar verkligen jobbigt nar det hander! Jag har ett par skor dar som jag ar helt kar i men jag har ingen aning om vart dom kommer ifran. Hittade aven en massa brudklanningar dar som jag foll for (innan jag hittade min klanning) och inte kunde ta reda pa vem som hade gjort. Men... Tanken ar att det ar som en inspriratons-brada. Du satter upp hundra bilder pa alla klanningar du gillar sa kanske du sjalv borjar skonja ett monster. Sa vet du vad du gillar och inte nar du borjar titta pa riktigt, typ.
    2013.06.22 Samos, Grekland
  • Mandal­a
    Äldre 23 Jan 13:40
    #10

    Jag använder det som inspiration. Det finns så mycket fint att titta på. Mammamandala heter jag där.


  • Majbru­d i väster­botten
    Äldre 23 Jan 20:20
    #11
    Annamolly skrev 2013-01-23 13:39:38 följande:
    Ja det ar verkligen jobbigt nar det hander! Jag har ett par skor dar som jag ar helt kar i men jag har ingen aning om vart dom kommer ifran. Hittade aven en massa brudklanningar dar som jag foll for (innan jag hittade min klanning) och inte kunde ta reda pa vem som hade gjort. Men... Tanken ar att det ar som en inspriratons-brada. Du satter upp hundra bilder pa alla klanningar du gillar sa kanske du sjalv borjar skonja ett monster. Sa vet du vad du gillar och inte nar du borjar titta pa riktigt, typ.
    2013.06.22 Samos, Grekland
    Ahaaaa... Inte undra på att man kan bli tokig då, om man använder det som ett bildsök på google ;)
Svar på tråden Använder du Pinterest?