• Thea

hjälp mig med råd!

hjälp mig välja vilken vigselring jag ska välja. Guldfynd har 20% på hela sortimentet så jag känner att jag måste passa på nu trots att det är ett tag kvar till den stora dagen. Men vilken kombo tycker ni är finast? hjälp mig välja....

Eller denna....

a<

• Svar på tråden hjälp mig med råd!
  • Thea

tack för feedback! håller med er.. dock är min förlovningsring rundad och "ettan" är rak men jag tycker inte det stör så mycket men hon på guldfynd gillade de inte :/ var in i en annan guldbutik i onsdags och det var hon som visade mig "ettan" så jag blev såld. men vart osäker när expiditen på guldfynd rynkade näsan... 

• PimPim83
    Thea skrev 2013-01-19 21:06:52 följande:
    tack för feedback! håller med er.. dock är min förlovningsring rundad och "ettan" är rak men jag tycker inte det stör så mycket men hon på guldfynd gillade de inte :/ var in i en annan guldbutik i onsdags och det var hon som visade mig "ettan" så jag blev såld. men vart osäker när expiditen på guldfynd rynkade näsan... 
    Strunta i expiditen. Det är inte hon som ska ha på sig ringarna. Det ska kännas rätt för dig. :)
  • Mustikka

Ettan absolut!, om hon rynkade på näsan så måste hon ju haft dålig syn! Dem andra passade inte ihop, dem är fina Ja, men ihop Nej. Så kör på nr 1 :D

• Chicita

Jag vet inte hur många gånger jag har sagt det, men ringarna behöver inte matcha över huvud taget egentligen.
    Och faktiskt... Om man väljer en klassisk "prinsessring" så är det inte många som har samma skena på den ringen som dom har på förlovningsringen (eller tvärt om om man nu kör den amerikanska varianten med en blingig förlovningsring och enklare vigselring Flört)

Så alltså... Hon på Guldfynd har väl sin smak på ringar och hur det ska se ut.
    Men det är ju inte hon som ska ha ringarna på sig.
    Även om ingen av oss här hade gillat den första kombinationen så skulle jag ändå rekommenderat dig att välja den om det var vad ditt hjärta sa Solig 

• Mmmaria

Håller med, ettan är jättefin!

• stormhelen

Jag tycker att nr. 1 var den bästa. =)

• FrökenMäkelä
    men vart osäker när expiditen på guldfynd rynkade näsan...

hahaha, den säljaren om någon måste ju ha dålig smak med tanke på hur många här svarat ettan och inte en enda som tyckt tvåan.

jag tycker inte att det gör något att de är av olika former, passa jättebra ihop i alla fall.

• filibustern
    spelar ingen roll hur dom passar eller inte, och inte vad andra tycker. jag har sett så udda kombinationer här på BT att det inte är klokt, en del inte helt min smak (men så är det ju inte jag som ska ha domSolig) och en del riktigt charmiga. :) kör på ettan om det är det du gillar :D
  • karamell

Helt klart 1an!
    Jag vet hur svårt det kan vara att bestämma sig om ringar.
    Försök att tänk genom det så mkt som möjligt bara. Jag gjorde ett förhastad köp då den var på rea och ångrade mig sen, så det slutade med att jag köpte en annan, och nu är jag riktigt nöjd (som tur var den första väldigt billig)
    Båda ringarna du lagt upp är mkt fina men jag röstar helt klart på ettan, jättesnygg kombo!!!

• TheD

Säljare på Guldfynd kan sällan smycken i huvudtaget! Men nu är det smaksak och då är säljarens uppgift att du som köpare ska köpa det dyraste ;) så vad han/hon tycker är faktiskt ointressant.

• Thea

ja de är verkligen svårt de här med ringköp. Just nu känns ettan jättebra men tycker jag de om 20 år? hoppas ju givetvis att ringen ska sitta på fingret sen ^^ 
    förlovningsringen är jag lite ånger på...
    Nej på guldfynd vill de inte sälja överhuvudtaget tror jag, ingen service alls egentligen men priset lockar ju då jag får nästan två tusen i rabatt iomed 20% 

• Amandizzen

den översta var super snygg!

• Mmmaria
    Thea skrev 2013-01-20 20:04:35 följande:
    ja de är verkligen svårt de här med ringköp. Just nu känns ettan jättebra men tycker jag de om 20 år? hoppas ju givetvis att ringen ska sitta på fingret sen ^^
    förlovningsringen är jag lite ånger på...
    Nej på guldfynd vill de inte sälja överhuvudtaget tror jag, ingen service alls egentligen men priset lockar ju då jag får nästan två tusen i rabatt iomed 20%
    Det låter som om det egentligen är förlovningsringen som ställer till det. Har du möjlighet att köpa en ny som du trivs bättre med? Eller hör din och din blivande mans förlovningsringar ihop? Jag bara menar att det är tokigt om du inte är nöjd med "basen" och ska försöka anpassa dig efter den.
  • Thea

Vi har likadana ringar och jag avskyr den inte men hade jag valt idag hade jag inte valt den ^^ hihi... Men de blir nog bra :) om jag tar denna vigselring så är det ju ändå en Klassisk som alltid funkar .

Svar på tråden hjälp mig med råd!