• mirret­h
    Äldre 13 Jan 19:05
    3317 visningar
    5 svar
    5
    3317

    Pyssel på Gekås?

    Är det någon som har åkt till Gekås och handlat innan bröllopet. Jag tänker på om de har mycket papper, pyssel och bröllop/festinspirerat. Om det är värt att åka dit, jag har ca 35-40 mil, ist för att köpa på nätet och hitta hemma. Ska iof till Skåne i sommar och kan åka "förbi" då.

  • Svar på tråden Pyssel på Gekås?
  • Äldre 13 Jan 19:21
    #1

    Om du ändå har vägarna förbi kan det vara värrt det. Men man vet ju aldrig riktigt vad de har. De har en hel del scrapbooking grejer och mycket ljus och ljusstakar. Utbudet av servetter varierar kraftigt. Panduro har även en outlet affär där men utbudet varierar kraftigt därmed. Så jag skulle inte räkna med att kunna handla allt jag behöver där.

  • Fröken­Mäkelä
    Äldre 13 Jan 19:50
    #2

    Var på Ge-kås igår och det var en stor besvikelse på hur lite de har som är "bröllopsinsprerat".

    Det finns ju så klart servetter, ljus, ljushållare, plast glas och tallrikar och de övriga tillbehören.
    Scrapbooking grejer var där väldigt lite av igår. Men de höll på att flytta om avdelningar så kan vara därför.

    Trodde faktiskt där skulle finnas mycket mer, kanske ett tips till Boris att utöka sortiment med bröllopstillbehör så skulle nog ännu mer folk vallfärda dig.

    Men har du vägarna förbi så är det abolut värt att åka inom och se vad de har just den dagen. Men åka dit bara för att tror jag du gör förlust på.

  • mirret­h
    Äldre 16 Jan 19:19
    #3

    Ja, nått krimskrams lär man ju hitta Annars en massa annat bra-att-ha!

  • Äldre 19 Jan 12:46
    #4

    Vi har köpt det mesta på nätet till ganska hyffsade priser. Vi vill ha ett fint bröllop men till en relativt liten kostnad. Tror vi kommer att lyckas med det.

  • Grodpr­insens brud
    Äldre 19 Jan 13:23
    #5

    Själva GEKÅS är inte värt resan för bröllopspyssels skull (jag åker oftast två gånger om året) men jag tycker också att panduros outlet (gångavstånd från gekås parkering) är väl värt ett besök om du tänker köpa dekorband, stämplar och sådant! Det är stora prisskillnader från deras ordinarie priser. Har man tur så finns även kort och kuvert i rätt färger kraftigt rabatterat.


Svar på tråden Pyssel på Gekås?