• chesa

    Panik med fotograf!!!

    Hej!

    Jag är i stort behov av en fotograf för vi ska gifta oss den 2 Feb!! Jag hade en tjej först men det brast i kommunikationen där så vi är tvungna att leta efter en annan och det är lite tajt med tid.
    Är det nån som vet nån bra och inte alltför dyr fotograf i Gävle som man kan kontakta??? 

  • Svar på tråden Panik med fotograf!!!
  • Chicita
    KatarinaBerglund skrev 2013-01-10 10:34:07 följande:
    Er fotograf är säkert jättebra. Men det enda jag ser dig skriva här är just det så jag börjar misstänka dig för att vara fotografen som gör smygreklam.
    I varje inlägg så berättar du också om hur flexibelt priset är, och du lägger in flera adresser.

    Efter så många inlägg så kanske du borde kunna adressen till personen nu?

    Till TS Jag känner tyvärr ingen i Gävle.
    Men har du kollat med den lokala fotoklubben. Eller Universitetets medieprogram (dom har väl ett sånt i Gävle har jag för mig, annars finns det ett i Falun och det är ju inte så långt emellan).
    Om ingen av dom vill ställa upp så har dom säkert koll på vilka fotografer som finns och vilka av dom som är bra.
    Lycka till Glad 
  • LottaThungström

    Det är synd att du har sådan ett problem. Jag håller med Katarina om kollar fotografen. Jag instämmer att han är duktig och hoppas han inte upptagen den dagen

  • PimPim83
    Chicita skrev 2013-01-10 10:41:20 följande:
    Er fotograf är säkert jättebra. Men det enda jag ser dig skriva här är just det så jag börjar misstänka dig för att vara fotografen som gör smygreklam.
    I varje inlägg så berättar du också om hur flexibelt priset är, och du lägger in flera adresser.

    Efter så många inlägg så kanske du borde kunna adressen till personen nu?
    Jag håller med! Det är så genomskinligt när det dyker upp en användare som BARA rekomenderar en fotograf och aldrig skriver i andra trådar. Sådant märker man ganska snabbt. Sen när flera olika "användare" gör reklam för samma fotograf med nästan exakt samma ord och meningsbyggnad i inläggen så är det inte speciellt lätt att genomskåda...
Svar på tråden Panik med fotograf!!!