• AlwaysAndForever2012

TIPS hur vi kan fira vår 1ÅR SOM GIFTA? även speciell present tack

Hej, snart har vi varit gifta i 1år och strax efter kommer alla hjärtans dag. Skulle behöva lite snabba tips :)

Har inte den bästa ekonomin just nu och har 2 små barn under 2år typ med knappt någon möjlighet till barnvakt.. MEN vill gärna göra dagen något speciell iaf..

även till något att ge kanske..nåt personligt eller romantiskt eller annat kul :) har hittat några förslag, men behöver fler..har svårt hinna kika själv när jag har småbarn och maken som tjuvkikar hehe..

• Svar på tråden TIPS hur vi kan fira vår 1ÅR SOM GIFTA? även speciell present tack
  • sollan

Tiden går minsann fort vi ska snart osså fira 1 år (april) Själv tänkte jag försöka klura ut en kul present i temat bomull som är 1års bröllopsdagens material.

Själv blir det nog en mysig kväll hemma med våra barn...Vi sparade en bit bröllopstårta som ligger väl inplastad i frysen så den skall tinas och njutas av på 1års bröllopsdagen. Efter en god midda så klart.

Fru Olsson sedan 120414 <3
  • Mmmaria

Jag tycker att du ska satsa på minnen istället för presenter : )

Den dagen vi firar 1 år (och kommande bröllopsdagar) vill jag köpa hem blommorna som min bukett hade och även varsin bit av vår goda bröllopstårta. Sedan blir det nog middag hemma och titta på foton/film. Har du gjort något album/fotobok med bröllopsbilder? Det kanske kan vara något annars.

Svar på tråden TIPS hur vi kan fira vår 1ÅR SOM GIFTA? även speciell present tack