• schmock

Lundby bygdegård?

Såg i en några år gammal tråd om Lundbys bygdegård (ska ligga i närheten av Lundbys gamla kyrka). Jag hittar ingen information på nätet om den, och jag undrar om nån vet om det fortfarande går att hyra lokal där?
    Är det nån som ska ha bröllopsfest där iår kanske? Vi gifter oss 2014 och planerar för fullt. Ni kanske vet om den fortfarande finns kvar och hur man kommer i kontakt med en ansvarig.

Tack på förhand!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-05 20:54
    I Göteborg alltså, på Hisingen.

• Svar på tråden Lundby bygdegård?
  • MH2014

Pratar du om Lundby i Västmanland, så kolla med tjejerna i tråden för Brudar Västmanland 2013,,de kanske vet nå om den :) om det nu va där geografiskt det gällde!

• schmock

Oj, det borde jag ha skrivit! Lundby i Göteborg :) men tack ändå!

• MH2014

Hihi...hoppas du får svar från någon annan då! Sök i göteborgstrådar kanske?!

• Vicke01

Vi var där och kollade i somras- kanonlokal! Vi tänkte boka den, men eftersom vi vill ha vigseln på samma ställe så föll valet på en annan lokal. Lagom kul att ha vigseln på parkeringsplatsen utanför

Kontakt: Göran Utter (tfn 0705-292950) eller Göran Helgesson (tfn 0705-681573).

Pris: 3200 kr år 2012 (fre-sön)

• schmock
    Vicke01 skrev 2013-01-06 20:16:03 följande:

Vi var där och kollade i somras- kanonlokal! Vi tänkte boka den, men eftersom vi vill ha vigseln på samma ställe så föll valet på en annan lokal. Lagom kul att ha vigseln på parkeringsplatsen utanför

Kontakt: Göran Utter (tfn 0705-292950) eller Göran Helgesson (tfn 0705-681573).

Pris: 3200 kr år 2012 (fre-sön)

Åh tackåhatackåhtack! Då ska jag ringa!

(jag hittade dig i en annan tråd och har skickat meddelnade till dig. Du kan ignorera dem Skäms )
Svar på tråden Lundby bygdegård?