• Lotti82

Vad heter Brudklänningen?

Hej Alla!

Jag söker namnet på den brudklänningen som maxmamma lagt ut på bildgalleriet under rubriken brudklänningar. släpet är rött och midjebandet är rött, så otroligt vacker klänning. jag vill ha den på mitt bröllop i år och är nu desperat efter att inte få namnet i tid. snälla kan nån hjälpa mig, nån kanske även vet vart jag kan få tag i den. jag bor själv i kalmartrakten så jag hoppas den finns i närheten. TACK ALLA PÅ FÖRHAND. Mvh Lise-Lotte

• Svar på tråden Vad heter Brudklänningen?
  • Chicita

Jag kan inte se bilden. Men jag har för mig att maxmamma beställde sin på nätet.
    Så du kan skicka en bild på den till någon tillverkare och få den uppsydd.

Jag har själv inte beställt någon. Men kolla i tråden Kinaklänning och gaffel emellan, eller fråga daniiel i tråden "jag vet allt om kinaklänningar och underkjolar, fråga mig om vad du vill" 

• mwb

Om du gå in på google och skriver brudklänning med rött samt klickar på bilder så får du fram massor som ser ut som den.

• Chicita
    mwb skrev 2013-01-05 23:48:29 följande:

Om du gå in på google och skriver brudklänning med rött samt klickar på bilder så får du fram massor som ser ut som den.

Om man får fram bilden och tar adressen från den så kan man söka med exakt bild på google också Flört
    Högerklicka på själva bilden och välj "kopiera bildadress".
    Gå till google - välj bild.
    I Sökrutan som kommer upp, klicka på kameran till höger först, sen lägg in adressen i det nya sökfält som kommer upp.
    Då söker du på exakt just den bilden efter liknande eller matchande bilder 
Svar på tråden Vad heter Brudklänningen?