• PiaB

Året kunde inte sluta bättre :-)

Så är då 2012s sista dag här. Ett fantastiskt år har det varit som innehöll bl.a. frieri från min sida, ett ja, och därefter bröllopsplanerande. Jag trodde jag var så lycklig man kan bli.

Vi bor inte ihop och har nog inte tänkt göra det på länge, trodde vi. Problemet är att han har en jättemysig lägenhet som jag gärna vill bo i och han ogärna vill sälja. Men det är en tvåa och där får inte jag och min dotter plats. Så vi har helt enket tänkt vara särbos tills hon flyttar hemifrån. Och med tanke på att hon är 16 så kändes det väääldigt långt bort. Men vi har liksom intalat oss att särboskap har sina fördelar, och det har det också. Det har framfrörallt varit bra för mig som levt i ett förhållande hela mitt liv innan jag skilde mig. Jag behövde hitta mig själv som det brukar heta. Och lära mig hur man lever själv. Men självklart har jag känt att jag gärna skulle dela varje dag med denna underbara man.

Häromdagen när vi lagt oss pratade vi om altmöjligt och plötsligt hör jag mig själv fråga om han skulle kunna flytta till mig som har större. Och han svarar ja utan att tänka en sekund Det visade sig att han tänkt jättemycket på det och insett att det är viktigare att vi bor ihop än var vi bor. Så det här året slutade alltså med att vi bestämt var vi ska bo

Det känns helt fantastiskt och jag är så lycklig. Även om jag vetat att vi ska bo ihop någongång men nu blev det plötsligt överskådligt. Han ska renovera klart sin lägenhet och sälja den så det blir definitivt under nästa år

Sedan jag träffade min blivande man 2010 har jag sagt varje årsslut att jag haft mitt bästa år och det säger jag igen. Hur ska det sluta om det fortsätter så här varje år

Nu önskar jag er alla som råkar läsa detta ett gott slut och ett riktigt gott nytt år Skål

• Svar på tråden Året kunde inte sluta bättre :-)
  • stormhelen

Vad skönt att höra att det finns folk som får ett bra avslut på året. Glad

Grattis till det blivande sambolivet! ^_^

Vi har haft ett hemsgt avslut, massor av folk på min m2b:s sida som fått åka in på sjukhuset och en av dem är fortfarande kvar. =/

Gott nytt år! Skål

Hoppas att 2013 blir ett otroligt lyckligt år!

• maxmamma

Åh vad roligt, önskar er ett jättehärligt liv som både sambos o gifta.

Grattis i massor till hela er familj o god fortsättning på nya året om inte annat.

• pamjofre

Grattis!!! Härligt att nu kunna bo ihop! Gott nytt år till dig med!

Svar på tråden Året kunde inte sluta bättre :-)