Fargdilemma!! Passar lappstiftet med det andra??
Jag har bestallt ett balte till min klanning som ar gammelrosa (se bild). Jag tyckte det var perfekt nar jag sag det, men nu har jag insett att det antagligen inte alls kommer att funka ihop med sminket jag hade tankt mig.
Har ar baltet:
Och har ar lappstiftet jag hade tankt mig:
Alltsa en korall-rod farg med lite rosa/orange undertoner. Jag passar inte i alla lappstift eftersom jag ar valdigt blek men denna farg ar fin pa mig nar jag har lite solbranna sa jag vill ha den pa mitt brollop.
Jag tycker att morkt plommonfargade naglar passar till det gammelrosa baltet, nagot sant har:
Det blir ju nastan som en morkare version av den rosa fargen eftersom den har 0% orange i sig.
Men sa kanner jag ju att de korallroda lapparna inte funkar ihop med det andra. Alls.
Vad tycker ni? Kan jag ha nagot av det andra om jag har korallroda lappar eller maste jag i sa fall ha ett vitt balte och korallroda naglar?
Plommonfargat lappstift skulle funka ihop med morka naglar och gammelrosa balte, men jag vet inte om jag passar i det, och det kanns som en vintrig farg pa ett Junibrollop.
(Skornas farg har jag inte bestamt an.)
HJALP!!!