• AGNTF

Rea på Schalins ringar i Stockholm?

Hej,

Jag har hittat en ring som jag bestämt mig för att köpa som förlovningsring till min flickvän. Är beredd att betala full pris för det men undrade om någon här kanske visste om nån butik i stockholmsområde där det kan finnas en rea på Schalins ringar. Har inte stöttat på det så ofta men är ganska oerfaren vad det gäller smycke o sånt. Kan man få även 10-20% av är det förstås en ganska stor skillnad med tanke på hur mycket man kommer lägga ut annars.

Tackar för tipsen i fall ni vet någontin.

• Svar på tråden Rea på Schalins ringar i Stockholm?
  • askefisen

Tror att Carat på Drottninggatan har en kampanj tom 12 december (eller kanske längre) på just förlovningsringar. Kollade nämligen häromdagen på en vigselring... Lycka till!

• E86

Vasa guld på sveavägen! Hade 15% när vi valde våra ringar för en månad sedan. Rekommenderas varmt, ägaren är nycket trevlig och kunnig!

• AGNTF

Tack för era svar... detta kommer väl lite efter att ni skrivit tillbaka men har ännu inte köpt något. Efter tips från tidigare inlägg så testade jag Guld i Kista Gallerian o de har faktiskt 30% rea på den jag ville ha. Priserna såg ut att vara lite mer än vad jag hittade på nätet tidigare, men med 30% rebatt är det ändå ett bra alternativ... Kommer troligen att satsa på det.

Tackar igen

Svar på tråden Rea på Schalins ringar i Stockholm?