• johannagbg

herbalife

Tja alla giftas sugna här inne :) Tänkte bara höra ifall någon här inne har hört talas om herbalife. Var på en träff angående det idag och blev så intresserad av det. Dels att börja använda det själv men oxå att sälja det. Det finns en del pengar att tjäna plus att det ger ju resultat

• Svar på tråden herbalife
  • Chicita

Hej.
    Jag åt Herbalife för flera år sen och gillade verkligen produkterna. Jag registrerade mig som säljare enbart för att kunna köpa mina egna produkter till billigare pris. Trots att jag såg resultat och mådde superbra när jag åt dom så slutade jag efter kanske ett halvår eller något. Det blev för krångligt för mig med hämtning och lämning av produkter och tog för mycket av min tid.
    Dock kommer du inte att tjäna så stora pengar som det låter när dom beskriver det.
    Så om du gillar produkterna och vill använda dom och skulle göra det till fullpris så är det värt att regga sig som säljare och få rabatten.
    Om du sen kan sälja till några personer också så kanske du i slutänden inte behöver betala för dina egna produkter. Men för att tjäna mycket så måste du bygga ett väldigt stort nätverk med säljare under dig.

Det funkar alltså lite som dom där klassiska pyramidspelen även om dom hävdar att det absolut inte är ett sånt.

Jag säger inte att det är något bluff, bara att det är lite för bra för att vara riktigt riktigt sant...
    Men om du ska börja med produkterna, så glöm inte teet...
    Perfekt att ha en flaska med kallt te med sig och dricka under dagen. Det var den produkt som jag gillade bäst av alla Glad 

Svar på tråden herbalife