• elinni

Hjälpmed lokaler i Västerås!!

I augusti har jag och fästmannen planerat bröllop men vi tycker att det är så himla svårt att hitta en bra och ganska billig festlokal i Västerås med omnejd. Det ska även gärna vara en plats där vigseln kan äga rum på någon fin plats utomhus. Tips önskas :)

• Svar på tråden Hjälpmed lokaler i Västerås!!
  • emzerus83

Jag har ingen jättebra koll på lokaler i västerås trots att jag själv bor här....:) men vi ska gifta oss i juni i sommar o har bokat skerike bygdegård. Kommer gifta oss borgerligt fast inomhus då det finns ett extrarum som vi kommer inreda. Men på baksidan av lokalen så finns det en altan o en liten gräsmatta där jag har hört att flera andra brudpar har gift sig. ser inet jätteroligt ut som det är men om man dekorerar så kan det säkert bli mysigt o fint!

Annars tycker jag att det ser fint ut på lövuddens kapell, där man kan vigas utomhus....de har tillhörande lokal också men vet inet pris. Vi valde bort det då det tillhör kyrkan o min blivande inte vill vigas av en präst...

• MH2014

Lokaler tycker jag själv är svårt, då vi också är sökande... Brunnby är ju fint, bygdegårdarna runt stan likaså,,som emzerus förslog så med lite dekoration och piffning blir dem nog toppen!! Iaf ligger de flesta bra i pris. Sen beror det ju på hur många ni kommer vara...

• MH2014

Har själv fått tips om, Tegnérmatsalen, kungsbyn, hahrska palazet

Svar på tråden Hjälpmed lokaler i Västerås!!