• Josef

    Bröllopsfotograf kring Siljan?

    Jag söker en duktig och prisvärd bröllopsfotograf i området kring Siljan, Dalarna. Är det någon som har något tips?

  • Svar på tråden Bröllopsfotograf kring Siljan?
  • Chicita

    Priser är ju relativa.

    Jag rekommenderar varmt Camilla Dahlin www.adorafoto.com/
    Hennes priser har ökat sen vi hade kontakt med henne angående vår bröllopsfotografering, men jag anser att hon är värd pengarna.
    Trots det så valde vi till slut två amatörfotografer ändå. Men Camilla är väldigt bra att ha att göra med och jag har flera fd kollegor vars bröllop hon fotat, och dom har helt olika utseende.

    Patrik Lindström (Borlänge) exempelvis, använder i princip samma rekvisita på alla bröllop och arrangerar sina brudpar i liknande "säkra" poser.
    Jag har sett 4 bröllop som han har fotograferat och om inte kläder och personer skilde bilderna åt så hade det kunnat vara samma bröllop som var fotat men  kopierat 4 ggr.
    Rätt fantasilöst alltså.
    Han är relativt billig, men jag tycker inte att man får så mycket för pengarna...
    Och där är min tolkning av prisvärt... 

  • KatarinaBerglund
    Jag vill tipsa om vår fotograf, xerviar (www.xerviarfotos.com.nu). Han lyssna verkligen på oss och vi kände oss bekväma :) Han var mycket flexibel om priset.
  • ChristinaJ
    Hej! Jag håller med @KatarinaBerglund och kan verkligen rekommendera XerviarFotograf (www.xerviarfotos.com.nu). Han var vår fotograf i fjol i Sollerön och var otroligt duktig och jättesympatisk om priset. Jag vet inte vad du har för budget men du kan väl discussera med honom och jag är säker han kan vara flexibel med priset.
  • maxmamma

    Vad är det för sätt att kalla någon för pucko?! Bete dig hövligt åt om du ska vara här o göra inlägg annars så anmäler jag dig o ditt inlägg så de får ge dig en varning eller stänga av dig från BT. Sådana sätt att skriva här är inte okej. Bli lite trevlig istället. Du tjänar på det.

  • Chicita
    Janne skrev 2012-11-25 23:14:49 följande:
    Så jävla skrattretande, pucko !!!!!
    Vad är det som är så skrattretande?
    Om du förklarar det så kanske vi andra också kan få skratta lite....

    Annars är det ju bara ditt inlägg som är ett stort skämt 
  • SaraSagbakken

    Hej! Tycker ni ska kolla upp Erik Lindegren. Han fotograferade min väninnas jobarkompis bröllop i somras och dom var helt lyriska över bilderna. Kan inte annat än att hålla med! Han har jobbat som dokumentärfotograf tidigare och
    har nu sadlat om till bröllopsfotograf. Han tar tydligen väldigt bra priser för att kunna bygga upp en bildbank att  marknadsföra. Tror han kommer att gå upp i pris som en raket väldigt snart, så passa på. Har precis varit inne på hans hemsida och skickat en förfrågan. www.eriklindegren.com

Svar på tråden Bröllopsfotograf kring Siljan?