Solist i Stockholm
Hjälper min syster med hennes bröllop till sommaren och nu söker vi en duktig sångsolist. Helst en manlig men vi är öppna för förslag. Tacksam för tips/ Eva
Hjälper min syster med hennes bröllop till sommaren och nu söker vi en duktig sångsolist. Helst en manlig men vi är öppna för förslag. Tacksam för tips/ Eva
Jessica jaeger är ju en jätteduktig sångerska som sjunger på bröllop och dop etc
Jag sökte också först och främst efter en kille och har redan bokat Andreas Gidhagen från Sthlm, har lyssnat på honom live och han är verkligen superduktig och sjunger underbart. Kolla med honom, tror han har en hemsida.
Lycka till! Katja
Tack för snabba tips. Katja: Kollade upp AndreasGidhagen och han sjunger ju hur bra som helst. Kul! Mejlat honom nu så vi får se om han kan och har tid.
Hej!
Jag såg att du redan hade mailat någon där men om det inte gick vägen så kan jag tipsa om både Emelie Bäck och Andreas Pejler. Jag vet att dom sammarbetar och dom är så himla duktiga. Dom sjöng om spelade på min dotters bröllop. Trevliga och proffsiga var dom också. Maila till emelie.back@hotmail.com så kan dom säkert skicka en ljudfil eller så.
Hoppas det löser sig!
Hälsningar Lena