• Ankan2013

Stockmakaren i Huskvarna.

För oss lutar lokalvalet  åt stockmakaren i Huskvarna. vi har varit i valet och kvalet mellan det och Gyllene Uttern men Uttern är så dyr.

Men vi vill inte göra ett misstag här. Ni MÅSTE hjälpa mig. Stockmakaren är ju en lunchrestaurant och jag är orolig för att maten inte skall hålla samma klass som Uttern.
    Lokalen är också väldigt stor så jag är rädd för att det skall bli ödsligt när vi bara är 50 personer.

Om ni har varit på bröllop där, haft ert bröllop där eller varit på annat kalas där så snälla berätta. 

• Svar på tråden Stockmakaren i Huskvarna.
  • Fru Högstedt

Vi funderade också på Stockmakaren, men valet föll till slut på Spånhults Herrgård i Norrahammar och vi är sååå nöjda! (Gifte oss i juli.)

Hyfsat billigt och hög service, även om det var lite virrigt ibland när vi var där och provsmakade och innan vi bestämt maten. Man ville gärna dubbelkolla en del saker sista veckan, men allt flöt på super under själva bröllopet, så jag var säkert bara nojig i onödan. Alla gäster (och vi också) var jättenöjda med maten och lokalen för den delen. Vi var 56 st och det kändes lagom storlek för det antalet.

Det var iofs inte om Stockmakaren, men kanske kan vara ett alternativ. :)

Svar på tråden Stockmakaren i Huskvarna.