• Augusta75

    Vit/ivory korsett i spets?

    Jag har letat efter en vacker vit korsett i spets med avtagbara axelband. Verkar helt omöjligt att hitta något som faller mig i smaken, tycker att utbudet är uselt.. Såg i senaste Bröllopsmagasinet korsetter från Poirier men hittar ingen information om återförsäljare och googlandet ger inte så mycket heller. Har försökt hitta något av Chantelle, Passionata, La Perla, Valisere etc. Agent Provocateur har några exklusiva för 900 € men jag lägger högst 2 500 kr på underkläderna. Tips - någon?

  • Svar på tråden Vit/ivory korsett i spets?
  • SaraJoakim

    Många som tipsar om toplady, är det någon som beställt därifrån? Kläderna är jättevackra, men priserna extremt låga, så jag undrar bara om någon vet om bilden mäter verkligheten och om det är någon kvalitét?

  • MissFannie

    Jag kan tipsa om att kika på ebay.se om där finns något som passar! Superbilliga priser!
    Beställde två st igår för 60kr/st :D Får se hur dom när sen när dom väl dyker upp i brevlådan :)

  • MissFannie

    Fick mina korsetter i veckan och kan säga att jag blev supernöjd :D De var inte så hårda med stålskenor och så men gjorde ändå vad dom skulle :P så korsetter från ebay rekommenderar jag! :)

  • Augusta75

    Nu har jag beställt hem den på första bilden för att testa om storleken passar, annars fick jag returnera den. Hoppas hoppas!

  • Augusta75

    Den passade inte...har nu beställt ytterligare en från en fransk sajt och ska hämta den ikväll. Återstår att se om jag får returnera den med..

  • Augusta75

    NU har jag hittat min drömtorsolett! Beställde den från Frankrike i tisdags kväll och fick hem den i torsdags. Mycket nöjd med passform och snabb leverans! Bifogar bild Glad


Svar på tråden Vit/ivory korsett i spets?