Vad blir snyggast?
Denna har jag som förlovningsring...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-21 15:02
Kan inte lägga upp mer än en bild/inlägg därför alla dessa i början. Sorry.
Nu funderar jag dock på om en titanring/vitguldsring av lite smalare variant skulle vara snyggare till.....Vad tror ni? http://www.titanringar-web-butik.com/product.html/titanring-between?category_id=11
Eller liknande.
Varför kan man inte få in mer än en bild/inlägg? *morr*
Jag tycker egentligen den första är finast till. Men det är svår när man inte ser dem bredvid varandra :)
Den titantingen kan ju vara klockren till med tanke på att din förlovningsring har mycket i "samma" färg.. Det passar med båda enligt mig iaf.
Det jag tyckte var viktigast när vi valde vigselring var att skenorna passade ihop. Personligen tycker jag inte det är snyggt med två olika höjder, givetvis en smaksak. När vi hittade vilken typ av ring jag skulle ha så tillverkade guldsmeden en med samma skena som min förlovningsring. Hade jag varit som du så hade jag provat dom tillsammans om det är möjlgt och känt efter vad som kändes bäst. ang olika metaller så är vår förlovningsring rött guld med ett smalt mönster i vitt guld, vigselringen är helt i vitguld med några stenar i. Hur snyggt som helst.