• FruNov­ember
    Äldre 17 Oct 14:28
    5240 visningar
    17 svar
    17
    5240

    Min ring är här- ser det "gift" ut? :)

    Haha, jag är annars en bestämd person,
    som vet vad jag vill och aldrig velar..
    Kanske är det för att jag sett alla andra ringar med massor av bling,
    och breda skenor..
    jag har länge letat efter en lite smalare ring, med lagom stora diamanter- och här är den nu!
    Men, ser jag verkligen gift ut, den är väl inte "för lite" ?



    Herregud, jag hoppas innerligt att jag återgår till mitt egna jag efter det här bröllopet.. :P
    man får vara glad att jag iaf inte har börjat fundera kring valet av man,
    men det är väl det enda som inte har stötts och blötts typ 1000 ggr.. :D

    Iaf- vad tycker ni tjejer?
  • Svar på tråden Min ring är här- ser det "gift" ut? :)
  • fröken­E
    Äldre 17 Oct 14:30
    #1

    Jag tycker att den är underbar, precis min stil! 

  • Äldre 17 Oct 14:31
    #2
    +1

    Det ser jättebra ut Glad
    Annar skulle väl jag inte se gift ut eftersom jag bara har två pluttediamanter på min vigselring? Flört


  • Tokig
    Äldre 17 Oct 14:32
    #3

    JÄTTEFINT!

    Är det ringen innerst som är din vigselring? Jättevacker oavsett. Ovanlig med ändå klassisk. Kvinnlig...

  • FruNov­ember
    Äldre 17 Oct 14:33
    #4
    frökenE skrev 2012-10-17 14:30:00 följande:
    Jag tycker att den är underbar, precis min stil! 
    Å, så kul att höra, det var inte helt lätt att hitta den,
    alla "vigselringar" ser lite likadana ut kände jag, tills jag hittade den här! :)
    Chicita skrev 2012-10-17 14:31:04 följande:
    Det ser jättebra ut Glad
    Annar skulle väl jag inte se gift ut eftersom jag bara har två pluttediamanter på min vigselring? Flört
    Du ser ju jättegift ut, så fina ringar! :)
  • FruNov­ember
    Äldre 17 Oct 14:34
    #5
    Tokig skrev 2012-10-17 14:32:37 följande:
    JÄTTEFINT!

    Är det ringen innerst som är din vigselring? Jättevacker oavsett. Ovanlig med ändå klassisk. Kvinnlig...
    TACK! :)

    Ja, det är den innersta som är vigselringen,
    tyckte att den passade bäst där,
    har dessutom hört någonstans att man ska ha den närmast hjärtat.. :P
  • Äldre 17 Oct 14:40
    #6
    FruNovember skrev 2012-10-17 14:33:27 följande:
    Du ser ju jättegift ut, så fina ringar! :)
    Jamen dåså, då kommer ingen ifrågasätta om du är gift eller inte heller FlörtGlad

    Jag har min vigselring ytterst förresten. Jag ville ha dom i den ordning jag har fått dom Glad
  • Äldre 17 Oct 14:47
    #7

    För min del tycker jag inte det är mängden bling som avgör om man ser gift ut, utan snarare antalet ringar (även om jag såklart vet att man kan vara gift oavsett om man har en, två, tre eller ingen ring:P) 

  • PiaB
    Äldre 17 Oct 19:37
    #8

    Jättejättefin! Så otroligt vacker. Det är nog bland det finaste jag sett i ringväg och i dessa planeringstider har man ju sett några stycken :-P En sådan hade jag velat ha om jag skulle haft glitter. Vacker, stilren och otroligt kvinnlig på något sätt. Det är nog just det att den inte har raka skenor som tilltalar mig. Jag är inte mycket för det som alla andra har


    Och ja, du ser gift ut på ett elegant vis


  • FruNov­ember
    Äldre 17 Oct 19:43
    #9
    PiaB skrev 2012-10-17 19:37:58 följande:

    Jättejättefin! Så otroligt vacker. Det är nog bland det finaste jag sett i ringväg och i dessa planeringstider har man ju sett några stycken :-P En sådan hade jag velat ha om jag skulle haft glitter. Vacker, stilren och otroligt kvinnlig på något sätt. Det är nog just det att den inte har raka skenor som tilltalar mig. Jag är inte mycket för det som alla andra har


    Och ja, du ser gift ut på ett elegant vis


    Men tack snälla du! Så himla glad jag blir av dina fina ord! :)
    jag ville verkligen ha en orginell ring,
    kul att det inte bara är jag som ser hur "speciell" den är.. :)
    Massa massa tack!
    ThereseV skrev 2012-10-17 14:47:08 följande:
    För min del tycker jag inte det är mängden bling som avgör om man ser gift ut, utan snarare antalet ringar (även om jag såklart vet att man kan vara gift oavsett om man har en, två, tre eller ingen ring:P) 
    Det är  såklart precis som du säger, det blev liksom bara så "nätt" på fingret..
    och det var Precis min intention, men som sagt,
    jag blir helt knäpp i dessa bröllopstider.. ;)
  • Äldre 17 Oct 20:09
    #10

    Ååh, varifrån kommer den ringen och vad kostade den? Den är superfin! Säkert lite över min budget, men det är ju alltid bra att fråga :) Tycker att kombinationen blev supersnygg och väldigt "gift".

  • FruNov­ember
    Äldre 17 Oct 20:25
    #11
    FruW skrev 2012-10-17 20:09:33 följande:
    Ååh, varifrån kommer den ringen och vad kostade den? Den är superfin! Säkert lite över min budget, men det är ju alltid bra att fråga :) Tycker att kombinationen blev supersnygg och väldigt "gift".
    Så roligt att du tycker det, den är från Hallbergs och kostar
    ca 5000:- :)
    Min blivande blev först blek när jag visade honom ringen,
    för att han trodde att den var superdyr.. :P
  • Fremm
    Äldre 17 Oct 20:38
    #12

    Vilken härlig trådstart, måste säga att jag känner igen mig - vet oxå oftast vad jag vill men när det kommer till bröllopet och att hänga här på BT så blir man villrådig av alla fina alternativ som finns...

    Hursomhelst tycker jag ringen är superfin, gillar att skenan följer diamanterna som "kulor" runt om... om du förstår hur jag menar, annorlunda och jättefin! Du ser absolut gift ut med den! ;)


  • Äldre 17 Oct 22:35
    #13

    Hur fint som helst tycker jag! Du kommer verkligen se gift ut med de ringarna på. Enkelt och stilrent men samtidigt annoulunda och en hel de bling :)

    Tro mig, du är inte den enda som velar och är velig gällande ringar. Jag köpte till och med en vigselring men i efterhand hittade en snyggare som också står på inköpslistan nu, som tur bara var den första inte så dyr.

    Lycka till med allt! 

  • Äldre 18 Oct 07:29
    #14
    FruNovember skrev 2012-10-17 20:25:22 följande:
    Så roligt att du tycker det, den är från Hallbergs och kostar
    ca 5000:- :)
    Min blivande blev först blek när jag visade honom ringen,
    för att han trodde att den var superdyr.. :P
    Tack så mycket för informationen, det låter ju precis som något jag själv kan tänka mig att köpa! Glad Och din blivande har rätt, den ser dyrare ut än så. Vad är det för stenar?
  • FruNov­ember
    Äldre 18 Oct 08:52
    #15

    FruW; det är diamanter, tror det är 0,15 karat

  • Äldre 10 Jan 22:12
    #16

    Åh, nu blev jag ju oerhört nyfiken på hur den här "jättevackra" ringen ser ut? Bilden verkar tyvärr inte finnas kvar, men trådstartaren får jättegärna lägga upp en ny så man får kika!


    Ursäkta för bumpning av extremt gammal tråd! 

  • Äldre 10 Jan 22:13
    #17

    Åh, märkte att trådstartaren inte lägre är aktiv på sajten! Buu. My bad!

Svar på tråden Min ring är här- ser det "gift" ut? :)