Prova klänningar imorgon =)
Imorgon ska jag äntligen prova brudklänningar =) Bokat tid till kl 12..
Är de något speciellt jag ska tänka på?
Imorgon ska jag äntligen prova brudklänningar =) Bokat tid till kl 12..
Är de något speciellt jag ska tänka på?
Åhh va roligt!! Något att tänka på kan kanske vara att ha tid på dig så att du inte känner dig stressad...för det tar ganska lång tid att prova (iaf gjorde det det för mig).... prova många olika modeller bara för att vara helt säker på vad du passar bäst i, ha med en kamera så du kan bli fotad i de olika klänningarna (om man får fota i affären vill säga, det är lite olika vad jag har hört)... ha gärna med dig en vän eller mamma tex som smakråd...
Några tips iaf! :)
Lycka till!!
jag har också bokat imrogon klocka 12 :) Första gången jag går på provning! Spännande!
Har du några skor och smycken utvalda redan ta med dig dom :)
lycka till!
När jag provade så tänkte jag på att känna mig fin, jag hade sminkat mig och tänkt på hur jag såg ut i håret. Det är smart att ha på sig en axelbandslös bh också! Och prova olika modeller, den man tänkt sig kanske inte alls är den man passar i.. fota alla klänningar ni provar! De va nog mina tips.. =)
De som jobbar i butiken har oftast rätt bra koll på vad man kan passa i för klänningstyp.
Låt dom plocka fram någon och prova den även om den inte alls är vad du tänkt dig, för det kan vara den perfekta klänningen när den väl kommer på.
Undvik smink och om du har långt hår så gör en fläta eller en hård liten knut eller något. Det är så mycket lättare att se om inte håret hänger i vägen, speciellt om du ändå tänkt sätta upp det på bröllopsdagen.
Prova gärna favoritklänningarna med slöja på. Det kan vara den detaljen som ger pricken över i-et