• linda a 78
    Äldre 5 Oct 12:57
    10313 visningar
    15 svar
    15
    10313

    Tips på prisvärd fotograf Linköping

    Planerar bröllop i juni nästa år och undrar om det finns någon prisvärd fotogtraf i Linköping?

  • Svar på tråden Tips på prisvärd fotograf Linköping
  • Äldre 5 Oct 16:00
    #2

    Vi gifte oss den 15 september och blev fotograferade av Laila Villebeck. Hon tog helt underbara bilder och jag kan varmt rekommendera henne. www.lailavillebeck.com

  • linda a 78
    Äldre 5 Oct 16:34
    #3

    hej! Tack för tipset, har redan kollat hennes hemsida och tyckte att priset var lite dyrt för våran budjet :( hon verkar ta grymt fina bilder dock!!!


    majemma skrev 2012-10-05 16:00:00 följande:
    Vi gifte oss den 15 september och blev fotograferade av Laila Villebeck. Hon tog helt underbara bilder och jag kan varmt rekommendera henne. www.lailavillebeck.com
  • 1700ta­l
    Äldre 5 Oct 16:38
    #4

    Hej! Vi gifte oss nu i aug och hade 2 fotografer, Laila Villebeck och Viktor Lönnbring. Laila länkas ju ovan, hon är underbar, proffsig och tar fantastiskt vackra bilder. Tyvärr har vi inte fått de färdiga bilderna av henne än så kan inte visa.


     


    Viktor är servicemindig, tar mkt vackra bilder. Här är ur hans blogg, vi är paret som fotades i aug. Han var med från förberedelserna till sena kvällen.


     


    http://lonnbring.tumblr.com/archive

  • 1700ta­l
    Äldre 5 Oct 16:40
    #4
    linda a 78 skrev 2012-10-05 16:34:52 följande:
    hej! Tack för tipset, har redan kollat hennes hemsida och tyckte att priset var lite dyrt för våran budjet :( hon verkar ta grymt fina bilder dock!!!
    Då skulle jag rekommendera Viktor, han är prisvärd. Han är ganska ny inom bröllop men är en fantastisk fotograf som fotot annat förut.
  • 1700ta­l
    Äldre 5 Oct 16:45
    #5

    Hans mail är förresten viktor.lonnbring@gmail.com.

  • Äldre 5 Oct 18:16
    #6

    Haha 1700tal, vi hade samma frisör också Glad (Sorry för off topic)

  • kickan­w
    Äldre 5 Oct 21:39
    #7

    Ungefär vilken budget har du tänkt dig? Jag har nog några som jag kan rekommendera men de är kanske för dyra?

  • Äldre 5 Oct 21:55
    #8

    Vi har inte gift oss än, men vi kommer använda oss av Emmi som utgår ifrån norrköping. fotografemmi.se

  • fru S 12
    Äldre 5 Oct 22:27
    #9

    Ååå, jag är åxå jättenyfiken på bra och prisvärda fotografer i Linköping :)
    Vi gifter oss åxå i juni nästa år :)

  • linda a 78
    Äldre 5 Oct 22:27
    #10

    De jag har kollat på ligger på ca 10 000 +- och det känns lite för mycket. Vi hade tänkt oss ett litet mysigt bröllop med en totalbudjet på runt 30 000 och då går för mkt pengar till fotografen. maxpriset är nog runt 5000kr.


    kickanw skrev 2012-10-05 21:39:54 följande:
    Ungefär vilken budget har du tänkt dig? Jag har nog några som jag kan rekommendera men de är kanske för dyra?
  • kickan­w
    Äldre 5 Oct 22:58
    #11

    Okej! Men beroende på hur länge man vill ha fotograf så är ju inte 5 000 så lite alls. Vill man ha fotograf med hela dagen så blir det ju rätt begränsande men för porträtt och vigsel t.ex. så finns det många som ligger runt de priserna. Vill ni ha hjälp/tips så får ni gärna PM:a mig med mer exakt vad ni är ute efter!

  • Magnus­Fru
    Äldre 7 Oct 20:28
    #12

    Satu Knape kanske? www.fotografsatu.se/
    Eller Carlsbeckers i Norrköping? De åker säkert dit ni vill....
    www.ateljecarlsbecker.se/

  • skarab­org201­2
    Äldre 18 Oct 15:32
    #13
    1700tal skrev 2012-10-05 16:38:12 följande:

    Hej! Vi gifte oss nu i aug och hade 2 fotografer, Laila Villebeck och Viktor Lönnbring. Laila länkas ju ovan, hon är underbar, proffsig och tar fantastiskt vackra bilder. Tyvärr har vi inte fått de färdiga bilderna av henne än så kan inte visa.


     


    Viktor är servicemindig, tar mkt vackra bilder. Här är ur hans blogg, vi är paret som fotades i aug. Han var med från förberedelserna till sena kvällen.


     


    lonnbring.tumblr.com/archive


    Förlåt, men du gifte dig i Augusti och har inte fått bilderna än? Herregud, jag har blivit galen om jag fått vänta så länge!!
  • MAndy
    Äldre 28 Oct 10:50
    #14

    Vi gifte oss förra året och använde en ung tjej från Vimmerby. Jättefina bilder fick vi och vi fick välja väldigt mycket själva hur vi skulle fota och så, så att vi fick precis vad vi ville ha. Jag hade skrivit ut bilder på olika poser som vi ville ha, och sen kom hon med en del förslag. Kunde inte blivit bättre. Superfina bilder på bukett och ringar oxå.

    Maila mig om du vill se några av våra bilder (marijelord@gmail.com). Hon är ganska billig iom att hon är amatör och hyffsat ny inom bröllopsfotograferandet. Under 5000 kommer du garanterat. Hemsidan är under uppbyggnad, den hade hon inte när vi gifte oss: http://web.comhem.se/~u16321691/fotobyjessi/kontakt.php

  • Emilie­A
    Äldre 29 Oct 13:40
    #15

    När jag gifte mig sommras använde vi oss av Photodesign by Mathilda Andersson och Fredrik Ahlbäck. De är två jätteduktiga fotografer som arbetar som ett team, till priset av en fotograf!  De tog undebara bilder och i och med att de var två så kunde de följa oss på varsitt håll under förberedelserna och sedan fånga dagen från flera olika perspektiv. Proffisga fotografer, fina bilder och snabb leverans... som sagt, jag är supernöjd och kan verkligen rekomendera dem!

    Här är deras hemsida:
    http://www.photodesignbymf.com/wedding.html

Svar på tråden Tips på prisvärd fotograf Linköping