• Forumvärd

Vad tycker du om detta halsband?

Rött, stort och vackert eller vad tycker du?
    Är det här ett halsband som du skulle kunna använda?
    Rösta och svara i tråden
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du om detta halsband?
  • Chicita
    Jag skulle aldrig kunna använda det. Jag använder inte sjalar eller sånt heller eftersom det får mig att se ut som om jag inte har någon hals och jag ser ännu tjockare ut i ansiktet än vad jag är.

Men på dom som har en lång och smal hals så kan det vara jättesnyggt.
    Men svaret blir ju fortfarande:
    Nä! Skulle aldrig använda det 
  • Aniara4

Ha! Tänkte svara exakt som Chicita... Jag tycker det var snyggt och häftigt, men det skulle inte passa på MIG.

Å andra sidan får ju t.o.m. modellen kort hals på bilden när jag tittar efter, så kanske är det svårt för vem som helst att bära? Färgen och storleken har jag alltså ingenting emot, tvärtom, det är längden som är problematisk.

Stora och färgglada halsband har jag flera stycken, men såna som hänger då.

• Forumvärd

Jag håller med er jag
    Jag tycker att det kan vara läckert vid rätt tillfälle men det passar inte på mig. För jag skulle nog se ut som en sköldpadda som glömt halsen hemma.
    Däremot tror jag att det kan bli hur läckert som helst på rätt person och vid rätt tillfälle. Jag gillar den intensiva röda färgen men rött är liksom inte så mycket jag

• maxmamma

på rätt person o vid rätt tillfälle skulle det säkert kunna vara fint.

jag skulle aldrig sätta på mig nått dylikt, dels för att jag kanske har något kort hals o sen har jag fel på sköldkörteln så jag har som typ som en knöl mitt frampå halsen o den är något känslig o komma åt.

men även om sköldkörteln vore normal så skulle jag inte känna mig bekväm med sånt där halsband. men det är jag det  

• 1700tal

Haha, vad alla var överrens. Jag skulle kunna ha det vid nåt festtillfälle, med rätt kläder. På min hals skulle det funka.

• Lady Antebellum

Enkelradigt hade det varit perfekt till en 60 tals utstyrsel och faktiskt snyggt....om man har en lång hals annars skapar choker en illusion av att huvudet sitter på axlarna!

• Emsie

Lite väl mycket tycker jag men skulle kunna vara snyggt om det bara var en rad.

Svar på tråden Vad tycker du om detta halsband?