• Sadae

kort klänning - skor?

Jag funderar på att ha en kort brudklänning, tänkte köpa en enkel vanlig vit klänning och sedan satsa på fint hår istället. Frågan är vad jag ska ha för skor. Jag vill egentligen inte ha vita skor, vill hellre köpa ett par som jag känner att jag kan använda igen. 

Vårt färgtema är rött, även om det mest syns i blommorna, min tillkommandes fluga och näsduk samt lite i dukningen. Jag funderar på om jag kan ha röda skor, eller blir det konstigt till en vit klänning?

Röda skor känns mer användbart än vita. 

• Svar på tråden kort klänning - skor?
  • hannijohanna

Ja, röda skor kan du absolut ha! Det är alltid bra att följa den röda tråden ;)

• Chicita

Du kan ha vilka skor du vill.
    Om du vill ha fiskestövlar med hängslen så går det också bra Flört 

Du måste tre saker:

Ha godkänd hindersprövning
    Ha en godkänd vigselförrättare
    Ha någon att gifta dig med

Sen kan man göra i princip som man vill med allt annat Flört 

• zoooda

jag har vit lite rockabilly klänning o ska ha ljusröda skor.. lie åt peach-hållet.. väldigt högklackade ;)

• Sadae

Ingen som har några bilder på vit klänning med färgglada skor?

Naturligtvis vet jag att vi gör som vi vill, frågan var mer om det blir snyggt. 

• Chicita
    Sadae skrev 2012-10-02 20:11:01 följande:
    Ingen som har några bilder på vit klänning med färgglada skor?

Naturligtvis vet jag att vi gör som vi vill, frågan var mer om det blir snyggt. 
    Om det blir snyggt kan nog bara du svara på också...
    Själv tycker jag att det är snyggt med lite färg, det kan bli lite slätstruket med bara vitt och kanske lite bling.
    Kör på det du Glad 

Vill du se bilder så googla:
    red shoe wedding 
  • Minna79

Jag ska ha kort vit klänning och knallrosa skor... SUPERSNYGGT!!!!! Skulle nån tycka nåt annat så får det stå för dom.. Vårt bröllop.. Vårat val!

• zoooda

såhär ser min klänning (för tillfället utan underkjol. den är i bara tyll så då blir det poff ) o skor ut...
  • Mala

Jag ska ha knälång vit klänning och ska också ha röda skor. Har letat som en tok men inte hittat några jag gillar. men sen idag hittade jag dem på Deichmann av alla ställen. Och att de kostade 299 kr gjorde det hela ännu trevligare.

• Principisessan
    zoooda skrev 2012-10-03 19:59:36 följande:

såhär ser min klänning (för tillfället utan underkjol. den är i bara tyll så då blir det poff ) o skor ut...
    vad fint :) 

själv vet jag inte, hittade söta vita skor och modellen är bedårande. och nu hittar jag INGET i samma fina stuk fast i färg som gör mig lika hagalen. men letar vidare... vill också helst ha färgglada skor, det är ju så snyggt :) 
  • Sadae

zooda
    Åh vad fint.

Ni som har korta klänning, vart har ni hittat era? Jag letar som en tok men de flesta korta är lite för korta, jag vill helst att klänningen ska gå ned till knäna.

Nu blev jag mer sugen på röda skor. Skrattande

• Principisessan
    Sadae skrev 2012-10-05 13:13:16 följande:
    zooda
    Åh vad fint.

Ni som har korta klänning, vart har ni hittat era? Jag letar som en tok men de flesta korta är lite för korta, jag vill helst att klänningen ska gå ned till knäna.

Nu blev jag mer sugen på röda skor. Skrattande
    jag beställde min på landy, de syr upp efter en bild och mina mått. 

Svar på tråden kort klänning - skor?