• missma­lin
    Äldre 24 Sep 21:01
    14805 visningar
    22 svar
    22
    14805

    Hjälp med en bra och prisvärd fotograf i Malmö

    Tydligen är det en djungel med fotografer.


    Någon som har tips på en bra och prisvärd fotograf som ni kan rekommendera. Gärna i Malmö området.

  • Svar på tråden Hjälp med en bra och prisvärd fotograf i Malmö
  • anna nilsso­n
    Äldre 2 Oct 09:09
    #11

    Jag kan varmt rekomndera Lavaletto och Jonas Klintberg som vi annvände vid vårat bröllop. Mycket profsig och bilderna blev super. Du kan hitta information här:

     http://brollop.lavaletto.se/

    /Anna

  • Äldre 2 Oct 10:46
    #12

    Vi har bokat www.scottvance.se har dock bara kollat på hans bilder och mailat han men bilderna är fina och han verkar trevlig.


  • Wille Jr
    Äldre 2 Oct 12:21
    #13

    www.nygifta.se


    Där finns många bilder från fotografer

  • kickan­w
    Äldre 2 Oct 13:29
    #14
    Emmamme skrev 2012-10-02 08:58:47 följande:
    Måste bara tillägga att de flesta fotografer använder bilderna som marknadsföring, vem hade velat boka en fotograf utan att få kolla på bilder innan...ingen! Därför har fotografen nytta av de bilder h*n tar.
    Ja, precis, så är det ju! Om kunden är okej med det så vill man förstås använda fotona i sin portfolio och sådär. Men som jag skrev så har ju alltid fotografen kvar orginalen så som fotograf tjänar man ju aldrig på att inte sälja/lämna ifrån sig foton! :)
  • Äldre 3 Oct 21:42
    #16

    Jag vill tipsa om Fredrik, han bor i Löddeköpinge & fotograferade vårt bröllop i Malmö i somras! 
    Han gjorde ett paket som passade oss & var inte alls dyr. Man får alla bilder redigerade på DVD, dessutom lägger han upp nätalbum som ni kan gå in på & välja ut favorit bilder. Detta gör han även till gästerna så de kan beställa bilder om de vill.  

    www.elvanfoto.se/ 

    Han är super trevlig & gör allt för att få till fina & avslappnande bilder Glad  Han är rolig & känns som en i familjen, vi fick väldigt många positiva kommentarer om honom från våra gäster!

  • sandri­ana
    Äldre 23 Dec 23:28
    #16

    Hejsan här kommer ännu ett tips till dig. Vi har bokat Fotograf Jens C Hilner. Han tar fantastiska bilder och väldigt moderna och unika. Vi har ju inte gift oss än så vi vet ej vårt resultat men mötet vi hade med honom så visade han väldigt hög social kompetens och god service. Spana in hans sida vem vet det kanske även är något för dig. www.jenschilner.com/wedding  lycka till i ditt sökande.

  • I vått och torrt
    Äldre 27 Dec 19:44
    #17

    Hej!

    Har 2 riktigt bra förslag till dig!

    1. Ramona Bach

    2. Peter Löfqvist på Studio Blå 

    Anlitat båda två och är såå himla nöjd med dem båda.. 

  • nr 5
    Äldre 12 Oct 20:08
    #18

    vi var helnöjda med vår fotograf
    www.elvanfoto.se

  • Äldre 17 Oct 19:32
    #19

    Jag är hur nöjd som helst med våra fotografer: Agneta & Brutus Östling. Bilderna blev så levande och jag älskar att titta på dem och minnas denna underbara dag. Kolla själv på: brutusbloggar.blogg.se/

  • Malov8­6
    Äldre 7 Feb 22:59
    #20

    Jag vill tipsa om Goran, han är i Skåneområdet och han tänker på alla såna detaljer se goranmedia.com 
    vi betalade 4500 kr för vårt bröllop och blev supernöjda!  

  • kouki
    Äldre 7 Feb 23:49
    #21

    Kolla in Lisa Arfwidsson :) 
    www.facebook.com/thelzaa/
    Hennes hemsida är nere för tillfället ser det ut som, tyvärr. Men duktig f.d. studiekamrat som jobbat som fotograf i flera år... 

  • minche­91
    Äldre 3 Jun 14:44
    #23

    Oerhört bra fotograf som ger så mycket kärlek och själ för er dag, oavsett om det är bröllop eller bara något firande..

    Pris kan även diskuteras vet jag i fall ni vill kombinera några paket... Man och fru !!

    www.emy-photography.com/

Svar på tråden Hjälp med en bra och prisvärd fotograf i Malmö